Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:48:32 GMT

تحویل مدال نقره محمدرضا قیاسی به فدراسیون کشتی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۳۸۲

تحویل مدال نقره محمدرضا قیاسی به فدراسیون کشتی

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات کشتی شهرستان کنگاور از تحویل مدال نقره محمدرضا قیاسی به فدراسیون کشتی برای ارسال به اتحادیه جهانی کشتی خبر داد.

مسعود رحمت آبادی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به گذشت دو سال از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در کرواسی، اظهار کرد: در فینال این رقابت‌ها محمدرضا قیاسی در وزن 80 کیلوگرم برابر حریف روس شکست خورد و به مقام نایب قهرمانی جهان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پس از گذشت چندماه از برگزاری این رقابت ها، اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد نتیجه تست دوپینگ کشتی گیر روس مثبت بوده و برای همین مدال طلای این رقابت‌ها به محمدرضا قیاسی می‌رسد.

رئیس هیات کشتی شهرستان کنگاور افزود: در این رستا پیگیری‌هایی برای گرفتن مدال طلای این آزادکار کنگاوری انجام دادیم، اما بنا به دلایلی کار به تاخیر افتاد و به نتیجه نرسید.

وی از برداشتن اولین گام‌ها برای گرفتن مدال طلای قیاسی خبرداد و گفت: اواخر هفته گذشته مدال نقره این آزادکار را به فدراسیون کشتی تحویل دادیم تا ظرف هفته جاری آن را برای اتحادیه جهانی کشتی ارسال کنند و آنها هم مدال طلای کشتی گیر ما را به ایران بفرستند.

رحمت آباد تاکید کرد: باتوجه به مکاتباتی که فدراسیون کشتی کشورمان با اتحادیه جهانی کشتی خواهد داشت، امیدواریم ظرف یک ماه آینده مدال طلای قیاسی به ایران ارسال شود و ما نیز آن را رسما به این آزادکار کنگاوری اهداء کنیم.

وی در پایان در خصوص شرایط این روزهای این کشتی گیر مدال آور کنگاوری هم گفت: محمدرضا قیاسی مدت هاست که به دلیل وجود برخی مشکلات از کشتی کناره گیری کرده است.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه استانی ورزشی کنگاور اتحادیه جهانی کشتی محمدرضا قیاسی فدراسیون کشتی مدال طلای رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد