Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:43:18 GMT

راه اندازی شبکه جدید در بستر تلویزیون اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۴۰۹

راه اندازی شبکه جدید در بستر تلویزیون اینترنتی

به گزارش خبرگزاری فارس، علی پاکدامن مدیرعامل و بنیان گذار این شبکه با اعلام این خبر گفت: نظر به نیازهای طیف گسترده مخاطبان محصولات و برنامه های تصویری هنری و فرهنگی و در پاسخ به مطالبات متنوع اقشار مختلف جامعه و همچنین کمک به ایجاد بازار کار بهتر برای هنرمندان، تصمیم گرفتیم تا تحت عنوان شبکه ای جدید، ظرفیت ها و پتانسیل های مغفول و پنهان مانده در این حوزه را کشف و معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برنامه های این شبکه جدید که مجوز فعالیت آن با هماهنگی های اولیه بین آیو و صدا و سیما به زودی صادر و نام آن هم رسانه ای خواهد شد، قرار است از بستر تلویزیون اینترنتی پرمخاطب آیو در معرض تماشای بینندگان قرار گیرد.

او افزود: این شبکه در راستای گام دوم انقلاب و جهش تولید و ایجاد بسترهای مختلف در فضای مجازی و بستر آیو برای جذب جوانان و راه اندازی جریان تربیت جوانان جدید و انقلابی و حمایت از همه جوانان در عرصه های مختلف هنری و تولید آثار متنوع و فاخر ایرانی اسلامی و حمایت از پیشکسوتان راه اندازی می شود. با پیشرفت امور برنامه ریزی شده، نحوه همکاری با این شبکه در زمینه های مختلف برای برنامه سازان، هنرمندان و علاقه مندان اعلام خواهد شد. مسئولان و دست اندرکاران این شبکه نیز پس از انتخاب مدیر شبکه معرفی خواهند شد.

پاکدامن همچنین اظهار امیدواری کرد تولیدات این شبکه با همکاری هنرمندان محبوب و شناخته شده، در آینده نزدیک در سبد فرهنگی خانواده های ایرانی جای مناسبی به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تلویزیون بازار کار صدا و سیما شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر قديمى راديو دار فانى را وداع گفت

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس - مجری پیشکسوت که چند هفته قبل پیش به‌دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود، دار فانى را وداع گفت.

بیش‌از نیم قرن فعالیت در تلویزیون و رادیو مسعود اسكويى را به عنوان يک صدای آشنا در میان ورزش دوستان شناسانده بود. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناختند.

در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، مسابقات ورزشی را دنبال می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شد.

"ورزش سه" اين ضايعه را به خانواده اسكويى و جامعه رسانه‌اى كشور تسليت عرض مى‌نمايد.

دیگر خبرها

  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • گزارشگر قديمى راديو دار فانى را وداع گفت
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • ر ادیو تمام قد به احترام معلمان ایستاده
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود