Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@20:17:30 GMT

انفجار وانت در جایگاه سوخت حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۸۶۷

انفجار وانت در جایگاه سوخت حادثه آفرید

به گزارش همشهری‌آنلاین از ایرنا به نقل از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی ۲ دستگاه خودرو اطفای حریق و امداد و نجات رابه محل حادثه اعزام کرد. انفجار خودرو پیکان‌وانت در حین سوختگیری CNG در جایگاه سوخت به خودروهای سمند و پراید خسارت وارد کرد و در مجموع سه خودرو دچار آسیب جدی شدند و سقف جایگاه سوخت نیز دچار خسارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در استان خوزستان افزود: این حادثه آسیب جانی نداشت و ماموران آتش‌نشانی پس از ایمن سازی، محل حادثه را ترک کردند.

کد خبر 548522 برچسب‌ها آتش‌ نشانی استان خوزستان گاز - سی ان جی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی استان خوزستان گاز سی ان جی حوادث ایران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی

سید عقیل موسوی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: حوالی ظهر روز شنبه یک دستگاه مینی‌بوس از بن به سمت اصفهان در حرکت بود که در ورودی شهر هوره به‌علت نقص فنی و ناتوانی راننده در کنترل خودرو رها می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: این مینی‌بوس پس از وارد کردن خسارت به چهار دستگاه خودرو سواری با دیوار حسینیه هوره برخورد می‌کند و باعث تخریب دیوار شد.

موسوی به آسیب چهار سرنشین این مینی‌بوس شامل ۲ آقا و ۲ خانم اشاره و تصریح کرد: به‌علت برخورد مینی‌بوس با خودرو‌های سواری واقع در مسیر یک کودک هم که داخل یکی از سواری‌ها بود دچار آسیب شد.

وی با اشاره به حضور به‌موقع نیرو‌های راهداری، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و فرماندار در محل حادثه یادآور شد: هر پنج مصدوم بلافاصله به بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه خسارت فوتی نداشت.

موسوی اظهار داشت: هیچکدام از سرنشینان مینی‌بوس اهل استان چهارمحال و بختیاری نبوده‌اند.

هوره در ۴۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • (ویدئو) برخورد شدید مینی‌بوس با دیوار حسینه به خاطر نقص فنی
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی