Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:50:53 GMT

توهین کنندگان به پیامبر(ص) ابوجهل زمان هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۵۹۹۷

توهین کنندگان به پیامبر(ص) ابوجهل زمان هستند

آخوند کر ضمن محکومیت اقدام سخیف نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم)، گفت: توهین کنندگان به پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) ابوجهل زمان ما هستند.

«حاج آخوند عبدالرحمن كُر» با اشاره به توهین نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: توهین کنندگان به ساحت مقدس پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) و قرآن کریم ابوجهل زمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن ادامه داد: در حالی که کشورهای غربی خود تروریست هستند اما صفت ناپسند خود را به کشورهای اسلامی نسبت می دهند.

 

وی با بیان اینکه کشورهای غربی که به مقدسات اسلام و مسلمانان توهین می کنند خود مصداق توهین هستند، یادآور شد: ما به عنوان فرد مسلمان اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی را به شدت محکوم می کنیم.

 

آخوند کر تأکید کرد: جهان اسلام باید اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) را محکوم کند و این مهم باید در مجامع بین المللی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

 

امام جمعه اهل سنت بندرترکمن خاطرنشان کرد: نبوت یکی از اعتقادات و جزو ستون دین ما است و اگر کسی آن را انکار کند و به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) توهین کند مسلمان نیست.

 

*نمایندگان مجلس به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند

وی در ادامه به انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی و معرفی نماینده حوزه انتخابیه غرب گلستان اشاره کرد و افزود: همانطور که در قرآن کریم آمده است مؤمن کسی است که بهترین عمل را انجام می دهد نه آن کسی که صرفاً بهترین حرف را می زند.

 

آخوند کر تأکید کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم به وعده هایی که قبل از پیروزی در انتخابات داده اند عمل کنند و در خدمت مردم باشند و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کنند تا زمینه رشد اقتصادی در شهرها و روستاها فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه یک نماینده مجلس باید شبانه روزی و جهادی برای خدمت به مردم گام بردارد، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی شهرستان های بندترکمن و گمیشان مسئله اشتغال جوانان است و اگر ورود سرمایه گذار به این شهرها تسهیل شود معضل بیکاری بسیاری از جوانان حل می شود و از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: عمل به وعده ها امام جمعه اهل سنت بندرترکمن توهین به مقدسات کشورهای غربی نماینده مجلس صلی الله علیه و آله و سلم نشریه فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اعتراض محیط زیستی در آلمان؛ اشغال یک جنگل (فیلم) مراسم تحلیف نخست وزیر جدید پاکستان (فیلم) اعتراض کودکان غزه به جنایت‌های اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • دانشجویان دانشگاه براون در آمریکا نیز به جمع تظاهرات کنندگان علیه رژیم صهیونیستی پیوستند (فیلم)