Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@00:29:18 GMT

واکنش خلیل زاده به حواشی بازگشت استرا

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۳۶۶

واکنش خلیل زاده به حواشی بازگشت استرا

رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهدید سعادتمند به استعفا را تکذیب کرد و گفت: تا این لحظه هیچ بحثی در مورد استعفا وجود نداشته است.

به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل زاده در خصوص ادعای دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی که مدعی شده احمد سعادتمند تهدید کرده اگر استراماچونی برنگردد استعفا می کند و آیا این موضوع صحت دارد؟ اظهار داشت: تا این لحظه هیچ بحثی در مورد استعفای آقای سعادتمند وجود نداشته و خود او هم در واکنش به شایعات برخی رسانه های مجازی حاشیه ساز و دروغ پرداز، این ادعاها را چند روز پیش تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اینکه موضع وزارت ورزش در مورد بازگشت استراماچونی به استقلال چیست، گفت: تا جایی که ما به‌ عنوان هیئت مدیره در جریان هستیم، وزارت ورزش در این مورد ابلاغیه ای نداشته و دخالتی نکرده است. هیئت مدیره و مدیرعامل اختیار کامل دارند.

بیشتر بخوانید:

شرط عجیب استراماچونی: پولم را کامل بدهید تا برای مذاکره به قطر بیایم!

خلیل زاده ادامه داد: طبق گفته مدیرعامل در جلسه هیئت مدیره، مشکل درخواست استراماچونی برای پرداخت کامل دستمزد دو ساله قرارداد قبلی اوست. ثانیا مصوبه سازمان لیگ و فدراسیون در خصوص منع بکارگیری مربی و بازیکنان خارجی به دلیل مشکلات تامین ارز و چگونگی انتقال آن به خارج از کشور به دلیل تحریم‌های سنگین و ناعادلانه آمریکا علیه کشورمان است باید لغو شود وگرنه تاکنون وزارت ورزش سوالی در مورد بازگشت استراماچونی یا مفاد مذاکرات از ما نپرسیده است.

رئیس هیئت مدیره استقلال در خصوص شایعه اختلاف در هیئت مدیره و مخالفت برخی اعضا با بازگشت استراماچونی گفت: این دروغ بزرگ را هم مدیرعامل تکذیب کرد. متاسفانه برخی رسانه های مجازی همه همت خود را برای ایجاد حاشیه به کار گرفته اند که البته ما از مراجع قانونی پیگری حقوقی می کنیم. در مورد بازگشت استراماچونی هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره نه تنها مخالفتی ندارند بلکه به مدیرعامل اختیار تام داده و برای تامین منابع مالی هم آمادگی داریم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین وزارت ورزش و جوانان اسماعیل خلیل زاده احمد سعادتمند استقلال باشگاه استقلال بازگشت استراماچونی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال شوک بزرگی به تیم و هوادارانش داد. آنها بعد از بازی با تراکتور نشست اضطراری برگزار و علی خطیر را از مدیرعاملی عزل کردند. 

بعد از رسانه ای شدن این تصمیم برخی از این خبر دادند که دلیل برکناری خطیر مربوط به تزریق 50 میلیارد ریال پول به حساب اعضای تیم بوده و این موضوع باعث ناراحتی مالک جدید باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس بوده است. 

ماجرا طبق پیگیری خبرنگار آنا این بوده که این پول از سوی هلدینگ خلیج فارس به باشگاه تزریق شده اما قرار نبوده نحوه تقسیم پول به این شکلی باشد که خطیر انجام داده و همین سر آغاز ناراحتی علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس شده است؛ البته موراد دیگر مدیریتی و حواشی فصلی که گذشته همه دست به دست هم داده تا در فاصله 5 هفته تا پایان فصل از هیئت مدیره استقلال خواسته شود تا با برگزاری جلسه برای برکناری خطیر به جمع بندی برسند. 

در این بین احمد شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در باشگاه پیگیر برگزاری جلسه بوده و به همین دلیل فعلا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است. از شب گذشته برخی اسامی به عنوان گزینه های مدیرعاملی استقلال مطرح شده اند از جمله سعید آذری و مصفطی آجورلو اما هلدینگ خلیج فارس و هیئت مدیره فعلی آبی ها فعلا به هیچ گزینه ای نرسیده اند. روال قانونی به این شکل است که رئیس هیئت مدیره استقلال باید درخواست برگزاری مجمع این باشگاه را کند و سپس زمان برگزاری مجمع مشخص شود و در آن نشست در مورد مسئله مدیرعاملی تصمیم گیری شود. 

قرار است یکشنبه این درخواست از سوی مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به مالکان جدید داده شود تا زمان مجمع مشخص شود. تا مشخص شدن زمان مجمع امور باشگاه دست فرشید سمیعی است؛ البته شب گذشته علی خطیر در مصاحبه هایی عنوان کرده بود که هنوز ابلاغیه از هیئت مدیره دست او نرسیده اما مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به خبرنگار آنا گفت: بعد از بازی با تراکتور ما جلسه ای برگزار کردیم همان دیشب ابلاغیه به دست آقای خطیر رسید و امروز هم سمیعی به باشگاه می رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟