Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش نشستی با نایب‌رئیس پنج فدراسیون ورزشی برگزار کرد که آنها مسائل مختلفی را در این نشست مطرح کردند. - اخبار ورزشی -

بهگزارشخبرنگارورزشیخبرگزاریتسنیم،مرحلهچهارمنشستمهینفرهادی‌زاد،معاونتوسعهورزشبانوانوزارتورزشوجوانانبانوابرئیسبانوانپنجفدراسیوندوومیدانی،تیراندازی،تیراندازیبا کمان،هندبالوکونگ‌فودروزارتورزشوجوانان برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درابتدایاینجلسهفرهادی‌زادبهفعالیتبرخیرشته‌هایورزشیاشارهکردوگفت: دردورانکرونافعالیتورزشهمگانیوخانگیانجاممی‌شود.خوشبختانهفدراسیون‌هامتوجهظرفیتبانوانشد‌ه‌اندودرارزیابی‌هاییکهبر اساسفعالیت‌های آنها انجاممی‌شود، معاونتتوسعهورزشزنانبیشترینامتیازرادارد‌.تفاهم‌نامهمالیبهنفعبانوانبودهوبهترینفضابرایرئیسفدراسیوناستکهمنتهیبهکسبپولشود. ازطرفینتایجنشاندادهمدال‌های زناندربازی‌هایآسیاییگوانگجوتوانستجایگاهایرانرابالاببرد؛بنابراینبایدبهبانوانتوجهشود.

درادامهنشستپریسابهزادینایب‌رئیسبانوانفدراسیوندوومیدانیباارائهگزارشیازفعالیت‌هایاینبخشاظهارداشت: مسابقاتجایزهبزرگومرحلهنخستلیگدوومیدانیبرگزارشد.مرحلهدوماینرقابت‌هاروزهای شنبهویکشنبه29و 30 شهریور ماهبرگزارخواهدشدومرحلهسومنیزمهرماهانجاممی‌شود.

ویبهرکوردشکنیریحانهمبینیدرپرشطولاشارهکردکهبعداز45سالجابجاشدوبهرکوردشکنیزهراعربرستمیدرپرتابچکشومهسامیرزاطبیبیدرپرشبانیزهاشارهکردکهمی‌توانندکسبسهمیهکنندوسطحمسابقاتراخوبارزیابیکرد.

فرهادی‌زاد: نواب رئیسان حافظ منافع فدراسیون‌ها هستند

بهزادیدرخصوصمسابقاتبرون‌مرزیاظهارداشت: مسابقاتبین‌المللی  ازاسفندآغازمیشود،اماورزشکارانماتمریناتخوبیانجاممی‌دهندو با حضور مربیان خوب خود رکوردشکنیکردند.

مریمصادقینایب‌رئیسبانوانفدراسیونتیراندازیباکماننیزبهبرگزاریاردویتیمملی این رشته اشارهکردو گفت: اردویتیمملیتیراندازیباکمانآغازشدهاستوملی‌پوشانتمریناتخودرادرکیشوقزوینانجاممی‌دهندتادرمسابقاتگواتمالا،چینوفرانسه (کهآخرینمرحلهانتخابیالمپیکدرفرانسهبرگزارمی‌شود)شرکتکنند. زهرانعمتیدرکارخانهالیافزیرنظرکمیتهملیپارالمپیکتمرینمی‌کردکهاکنونبهکیشرفتهوبهاردویکماندارانملحقشدهاست.

ویهمچنیندرخصوصخوابگاهدرحالساختسایتتیراندازیباکمانخاطرنشانکرد: اینخوابگاهمهر ماهبهبهرهبرداریمی‌رسد. 

فاطمهشهریارینایب‌رئیسبانوانفدراسیونکونگ‌فووهنرهایرزمیهمبااشارهبهعدالتآموزشیبرایآموزشهمهافرادازطریقفضایمجازیاظهارداشت: کلاس‌هایآموزشیزیادیدراینمدت برگزار وکارگاه‌هایآموزشیواستاژهایداوریومربیگریانجامشد.مسابقاتازطریقکلیپ‌هایویدیوییانجامشدکهخیلیخوببودودراین 6 ماه،فعالیت‌هایزیادیداشتیم. درحالبرنامه‌ریزی برگزاریلیگ‌ هستیمورقابت‌ها را در سایر رده‌هایسنیباتعدادبیشتریبهصورتمجازیبرگزارخواهیمکرد. درصورت اخذ مجوز، مسابقاترابهصورتحضوریبرگزارمی‌کنیم.

درادامهایننشستبدرالملوککوهرنگینایب‌رئیسبانوانفدراسیونتیراندازیبهتوجهبهپدیده‌هایورزشیاشارهوخاطرنشانکرد: الهامهاشمیونجمهخدمتیکهبهعنوانمربیونخستینبانویتیراندازیکهسهمیهالمپیکتوکیو را کسب کرد، نیازمندحمایتهستند.

فرهادی‌زاد: برای پاداش فوتسالی‌ها با نبی صحبت کردم

ویهمچنینازبرگزاریمسابقاتبین‌المللیآنلاینخبردادوافزود: الهامهاشمیبهدلیلارتباطباکشورهایدیگر، طرحبرگزاریمسابقاتآنلاینرامطرحکردهوقراراستشرایطبرگزاریاینرقابت‌هافراهممیشود.

کهرنگیدرادامهبربرگزاریکلاس‌هایآموزشیآنلاین در دوران شیوع کروناتأکیدو بیان کرد: جلساتزیادیبرگزارکردیمواز27فروردینتا25تیر،جلساتیرابااستان‌هابهصورتوبیناربرگزارکردیم. همچنین برایدراختیارگرفتندستگاه‌هاومعرفیورزشکاران، تفاهم‌نامه‌ای باشهرداری تهران امضا کرده‌ایم. مسابقاتلیگباشگاهیاهدافپروازیرااز28مهرماهآغازمی‌کنیم. برایتشویقتیم‌هایباشگاهینیزمقررشدهاست10درصدمبلغورودیهرتیمیکهدربانوانتیمداریکند،کسروبهاینتیمامتیازدادهمی‌شود.

الهامسلوکینایب‌رئیسبانوانفدرسیونهندبالبهعنواننفرآخر، گزارشیازفعالیت‌هایخودارائهکردوگفت: 29نایب‌رئیسبانوانفعالاستانیداریم. جلسهلیگباشگاهیرابرگزارکردیمکهنفتوگازگچسارانسالگذشتهبهدلایلمختلفنتوانست لیگ را‌ ادامهدهدوبهدستهپایین‌ترسقوطکرد. هشتاسپانسرتوانادرلیگبرترداریمولیگامسالبهصورتمتمرکزانجامخواهدشد.

وی با بیان اینکه پیگیرگرفتناسپانسرازیزدوکاشانبرایتیمملی است، تصریح کرد: ازطرفیدرهشتاستانمسابقاتساحلیبرگزارمی‌کنیم. سهکوپلداوریمادرنشستجهانیشرکتکردهونمراتخوبیگرفتند. مذاکراتینیزبرایلژیونرشدندوبازیکنتیمملیانجامشدهاستکهدرصورتتوافقاعلاممیشود.

فرهادی‌زاددرپایاننشستازفعالیتبانوانتشکرکردوگفت: ازاینفرصت‌هااستفادهکنید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش فدراسیون هندبال هندبال فدراسیون دوومیدانی دوومیدانی فدراسیون تیراندازی ایران تیراندازی تیراندازی با کمان وزارت ورزش و جوانان ورزش فدراسیون هندبال هندبال فدراسیون دوومیدانی دوومیدانی فدراسیون تیراندازی ایران تیراندازی تیراندازی با کمان وزارت ورزش و جوانان فرهادی زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، انجمن علمی زبان و ادبیات عربی با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی به مناسبت شهادت امام صادق(ع) نشستی را برگزار می‌کند.

عنوان این نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» است که با حضور ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه اهل‌سنت ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان‌غربی در امور اهل سنت برپا می‌شود.

همچنین مجید شاکر سلماسی به عنوان نویسنده و تحلیلگر تقریب مذاهب اسلامی نیز در این نشست حضور خواهد داشت.

این نشست تخصصی امروز 15 اردیبهشت، ساعت 15 در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد