Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:54:28 GMT

سعیدی: عباسعلی به توصیه پزشک به آلمان می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۱۳۲۱

سعیدی: عباسعلی به توصیه پزشک به آلمان می‌رود

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: اعزام دوباره عباسعلی به آلمان بنابر توصیه پزشک معالج و درخواست خودش بود تا روند درمانی‌اش تکمیل شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، کیکاووس سعیدی درباره‌ی ضرورت اعزام دوباره حمیده عباسعلی به آلمان که هزینه‌هایش نیز برعهده کمیته ملی المپیک است، بیان کرد: فدراسیون کاراته برا ی ادامه روند معالجه حمیده عباسعلی، ملی پوش کاراته که سهمیه المپیک کسب کرده، درخواستی داشت که در هیات اجرایی مطرح شد و در نهایت اعزام او به آلمان  مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسعلی از امیدهای المپیک توکیو است و باید روند درمانی او تکمیل شود تا بتواند تمرینات جدی خود ر از سر بگیرد.

 

او ادامه داد: مرحله اول جراحی زانو او در آلمان انجام شد  و بنا بر توصیه پزشک معالج او و درخواست خودش تصمیم گرفته شد برای خارج کردن پلاتین‌ها هم به آلمان اعزام شود و مرحله دوم هم توسط همان پزشک معالج خودش انجام شود. به هر حال سلامتی  ورزشکاران برای ما مهم‌تر از مدال است. ما تمام هزینه‌های درمانی مرحله قبلی نیز پرداخت کردیم. در مورد سهراب مرادی هم هزینه‌ها را پرداخت کردیم و درمان او خدا را شکر جواب داد و توانست به مسابقات کسب سهمیه المپیک برگردد.

 

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به این پرسش که به ورزشکار دیگری کمک هزینه‌ای پرداخت شده است یا خیر؟ گفت: حسن تفتیان بوده که سال گذشته به دلیل شرایط کرونا در اردوی مجارستان، در شرایط قرنطینه قرار گرفت و نتوانست برگردد از این رو به لحاظ هزینه دچار مشکل شد و کمیته ملی المپیک کمک کرد تا شرایط قرنطینه به پایان برسد.

 

سعیدی در مورد این که امکانات ورزشی دانشگاه آزاد بوشهر قابل استفاده برای تیم‌های ملی است یا خیر؟ تاکید کرد: به همراه آقای لشگری، رییس مرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد بازدیدی از امکانات ورزشی دانشگاه آزاد بوشهر داشتم. با توجه به این که شهرهای جنوبی به لحاظ آب و هوا مشابه توکیو هستند به دستور آقای صالحی امیری این بازدید انجام گرفت و امکانات خوبی وجود داشت  که می‌تواند مرکز اردویی برای رشته‌های المپیکی باشد. تیم‌ها قبل از اعزام به المپیک می‌توانند با حضور در این کمپ تمرینی، خودشان را با شرایط آب و هوایی توکیو تطبیق دهند. 

 

او در مورد پرداخت بودجه فدراسیون‌ها نیز گفت: تعهدات خود به فدراسیون‌ها را به ۵۰ درصد رساندیم و  حقوق ورزشکاران و کادرفنی که سهمیه گرفته‌اند را کامل پرداخت کردیم؛ هم‌چنین بورسیه‌ها پرداخت شد. در واقع عمده تعهد ما انجام شد. با پیگیری که آقای صالحی امیری دارد سعی می کنیم تا پایان سال در صورتی که تخصیص بودجه داشته باشیم، فدراسیون‌ها را شارژ مالی کنیم.

کاراته کمیته المپیک حمیده عباسعلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته کمیته المپیک حمیده عباسعلی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی

به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته (۶ اردیبهشت) رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت، به گزارش پایگاه خبری چند ثانیه او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند ، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است. شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آنها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

به گزارش خبرآنلاین، سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.

سمیرا آل سعیدی، دانشیار روماتولوژی

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899746

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • مرگ تلخ پزشک زن؛ او پلن خودکشی‌اش را گفت اما مسخره شد!
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی