Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا فاضل بعدازظهر شنبه در جلسه استانی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا اظهارکرد: با توجه به مراسم محرم و بازگشایی مدارس پیش بینی می شد که شاهد افزایش تعداد بیماران باشیم که چنین اتفاقی نیفتاد و وضعیت استان از نظر کرونا باثبات است.

 وی از بستری ۲۶۹ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان خبرداد و افزود: ۶۹ نفر آنها در آی‌سی‌یو تحت مراقبت بوده که از این تعداد ۳۱ نفر به ونتیلاتور متصل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضل بیان کرد: روز گذشته سه فوتی کرونا در استان داشتیم که با توجه به این که میانگین فوتی در هفته گذشته یک نفر در روز بود شاهد افزایش تعداد فوتی ها بویدم.

وی اضافه کرد: وضعیت کل استان از نظر کرونا زرد است که بعید به نظر می رسد تا پایان هفته قرمز شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: هفته گذشته در پیک کرونا ۲۸۲ نفر بستری بودند که اکنون این رقم به ۲۶۹ نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: وضعیت بیماری در برخی از شهرستان ها شکننده است و ممکن است تعداد بستری ها و در نهایت رنگ  آن شهر تغییر کند.

فاضل گفت: شاید روز انتخابات مردم پروتکل ها را رعایت کردند اما قبل از آن مراسم تبلیغاتی و تجمعی مخصوصاً در شهرهای گمیشان و ترکمن داشتیم و گزارشات لازمه آن به استاندار ارائه شده است.

طبق گفته وی ۹۷ درصد پروتکل ها در روز انتخابات رعایت شد.

کد خبر 5021764

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا فاضل دانشگاه علوم پزشکی گلستان گرگان ویروس کرونا ویروس کرونا محرم 99 شیراز بازگشایی مدارس بوشهر آمار کرونا گرگان مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه شهرکرد انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم توهین به پیامبر شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه فاضل در جلسه توجیهی ارزیابان استخدام آموزگاری سال ۱۴۰۳ استان اصفهان، اظهار داشت: در استان اصفهان بیش از ۳۸۰۰ نفر وارد بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان خواهد شد که این آمار بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: ما قرار است ۳۰ سال آینده کودکان استان اصفهان را رقم بزنیم و باید نگاه و نگرش برای جذب نیروهای توانمند به حوزه آموزش ابتدایی باشد.

فاضل افزود: افرادی باید مورد پذیرش قرار گیرند که بتوانند به نحو مطلوبی به آموزش و پرورش دانش‌آموزان ابتدایی بپردازند و کلیه ویژگی‌های یک معلم نمونه باید در افرادی که برای احراز شغل پذیرش می‌شوند، وجود داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: بهترین افراد برای گزینش نیروهای استخدامی صورت‌گرفته است تا سطح کیفی لازم برای بررسی صلاحیت‌های داوطلبین شغل معلمی محقق شود.

کد خبر 6090308

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات