Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@08:21:32 GMT

ملزم شدن به محیطبانی،حکم دادگاه برای شکارچی‌غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۶۵۷۵

ملزم شدن به محیطبانی،حکم دادگاه برای شکارچی‌غیرمجاز

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با شکایت محیط زیست شکارچی غیرمجاز در شهرستان مراوه تپه بر اساس قانون به تحمل نود و یک روز حبس تعزیری برای نگهداری اسلحه شکاری غیر مجاز و جزای نقدی محکوم شد.

او افزود: از آن جا که این فرد سابقه کیفری نداشت، قاضی با استفاده از ظرفیت مجازات‌های جایگزین حبس، شکارچی غیرمجاز را به به خدمات عمومی رایگان به عنوان محیط بان به مدت سیصد ساعت به صورت روزانه چهار ساعت ملزم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اجرای احکام کیفری و اداره محیط زیست مراوه تپه برای اجرای این حکم نظات می‌کنند. اداره محیط زیست مراوه تپه هم ملزم است شرایط ایمنی و بهداشتی مربوط به انجام خدمات عمومی را فراهم کند.

گلستان از استان‌های پیشرو در صدور آرای جایگزین حبس است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم شارلی ابدو کریم آتشی آیت الله صانعی دور دوم انتخابات مجلس یازدهم پرونده اکبر طبری رئیس کل دادگستری گلستان مجازات جایگزین شهرستان مراوه تپه شکارچی غیرمجاز دارا دوم شارلی ابدو کریم آتشی آیت الله صانعی دور دوم انتخابات مجلس یازدهم پرونده اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ احمد رستمی گفت: پس از اطلاع ماموران انتظامی روانسر از وجود یک شکارچی غیرمجاز در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی روانسر با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد شکارچی شدهند و او را دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی با اشاره به کشف ۵ قطعه کبک وحشی و ۳ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، از آزادسازی پرنده‌ها و معرفی شکارچی غیرمجاز به دستگاه قضائی خبر داد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است