Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحجت مدنی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توزیع گاز مایع از اول مردادماه جاری طبق مصوبه کشوری از طریق ثبت‌نام متقاضیان در سامانه اینترتنتی با استفاده از ظرفیت و زیرساخت‌های بانکی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف پیشگیری از سودجویی ،افزایش خودسرانه قیمت گاز مایع ، جلوگیری از بازار سیاه ، قاچاق کالا و افزایش رضایت مصرف‌کنندگان گاز مایع اجرا می‌شود، گفت: مصرف‌کنندگان واقعی گاز مایع در استان خانوارهای روستایی هستند که از گاز طبیعی برخوردار نبوده و از گاز مایع و نفت سفید برای تامین گرما و حرارت محل سکونت و یا پخت و پز استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اظهارداشت: دومین بخش مصرف‌کنندگان وافعی گاز مایع واحدهای صنفی از جمله شرکت‌های مجری طرح‌های ایزوگام واحدهای مسکونی هستند که می‌توانند با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سامانه سدف) و ثبت مقدار گار مایع مصرفی خود اقدام کنند.

وی گفت: طرح توزیع گاز مایع برای مصرف‌کنندگان غیرخانگی و دارای پروانه کسب در استان از طریق ثبت درخواست متقاضیان و  مصرف‌کنندگان در سامانه تجارت استان و توسط اتاق اصناف ، اداره صمت و شرکت نفت صورت می‌گیرد.

وی افزود: پس از ثبت‌نام متقاضیان دریافت گاز مایع صنعتی و صنفی موضوع از طریق اداره صنعت، معدن و تجارت در سیستم بررسی و تایید شده و برخی اوقات نیز بلحاظ ضرورت، موضوع در شرکت نفت بررسی و نسبت به تایید سیستمی اقدام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تشریح کرد: افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به تاسیسات یا عاملین گاز مایع با کارت بانکی نسبت به تامین گاز مایع با قیمت مصوب ۹۷ هزار ریال به ازای دریافت سیلدرهای گاز مایع ۱۱ کیلوگرمی اقدام کنند.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل گاز مایع خلخال استان اردبیل گاز مایع اخبار کنکور مصرف کنندگان گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این همایش که  به همت  سپاه سلماس  از ورودی شهر  تا امام زاده برگشاد در مسافت ۵کیلومتری برگزارشد.

شرکت کنندگان با گرامیداشت هفته سلامت  یاد وخاطره شهدای  سلامت را  گرامی داشتند وبرضرورت توسعه ورزش‌های همگانی تاکید کردند.

در پایان این همایش به قید قرعه جوایری به شرکت کنندگان اهدا شد.

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • غنی‌ترین منابع طبیعی کلسیم
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند