Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: مصاحبه آزمون دکتری ۹۹ این دانشگاه به صورت مجازی (الکترونیکی) برگزار خواهد شد.

احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره مصاحبه آزمون دکتری ۹۹ گفت: طبق اعلامی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه شده، مصاحبه آزمون دکتری حدودا از ۳۰ شهریور تا ۲۱ مهرماه صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدیان اضافه کرد: تاریخ مذکور به صورت کلی از سوی سازمان سنجش اعلام شده و تاریخ دقیق برگزاری این مصاحبه برای هر دانشجو و هر گروه آموزشی از سوی دانشکده‌های دانشگاه تعیین می‌شود و هنوز این بازه به طور دقیق اعلام نشده است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان تاکید کرد: مصاحبه آزمون دکتری ۹۹ دانشگاه لرستان به صورت مجازی (الکترونیکی) برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: حداقل تعداد افراد مصاحبه‌کننده در هر گروه آموزشی ۳ نفر تعیین شده است. مدارک مصاحبه‌شوندگان هم از قبل از انجام مصاحبه از طریق سامانه الکترونیک باید از سوی پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری به دانشگاه ارسال شود و این مدارک در همین سامانه بررسی و راستی آزمایی خواهد شد. برای جاماندگان از مصاحبه نیز زمانی در همان بازه مذکور مجددا در نظر گرفته می‌شود تا مصاحبه آنان انجام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه لرستان تحصیلات تکمیلی مصاحبه آزمون دکتری 99 مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات جهت انتخاب دو نماینده در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز یک‌شنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.


استاندار لرستان افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.


وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.


شفقت افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.


دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود