Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@07:35:47 GMT

فراکسیون زنان مجلس درگذشت طوبی کرمانی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۷۱۶۰

فراکسیون زنان مجلس درگذشت طوبی کرمانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت طوبی کرمانی دبیر کل اتحادیه جهانی زنان مسلمان را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف مطلع شدیم بانوی فرهیخته و جهادگر، سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی پس از سال‌ها فعالیت و مجاهدت علمی و تبلیغی دعوت حق را لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان که نخستین زن فوق دکترای فلسفه در ایران و فارغ‌التحصیل فلسفه تطبیقی و کلام بودند، سال‌ها در کسوت استاد دانشگاه به تربیت شاگردان مؤثر و اندیشمند پرداختند و در کنار استادی دانشگاه، عضو بعثه مقام معظم رهبری، دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان، مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عضو کمیسیون بانوان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان بودند و به تبلیغ و ترویج معارف دینی و گفتمان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان اهتمام ورزیدند.

ولایتمداری، پایبندی و پاسداری نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اخلاق‌مداری از ویژگی‌های بارز ایشان بود. این مصیبت را به محضر خانواده محترمشان، اساتید و فرهیختگان، جامعه زنان فرهیخته و مبلغین عرصه دین تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای این بانوی فاضله، آرزوی غفران و علو درجات را داریم. روحشان غرق رحمت الهی باد.

فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی

کد خبر 5021990 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری طوبی کرمانی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اتحادیه جهانی زنان مسلمان مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان ایالات متحده امریکا هیئت دولت محمد باقر قالیباف صحن مجلس ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش ذوالفقار ۹۹ برجام سعید خطیب زاده ویروس کرونا حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی درباره افزایش حق مسکن کارگران گفت: در نشست اخیر کمیسیون اجتماعی که با حضور وزیر کار برگزار شد، آقای مرتضوی در جریان گزارشی که از عملکرد وزارت کار به اعضای کمیسیون ارائه کرد، به موضوع افزایش حق مسکن هم اشاره کرد و گفت که قرار است بند مربوط به افزایش حق مسکن کارگری را اصلاح کنند.

وی افزود: البته با توجه به اینکه افزایش حق مسکن علاوه بر مصوبه شورای عالی کار نیاز به تایید هیئت وزیران هم دارد، اما آقای مرتضوی تصریح کرد که وزارت کار برای اولین بار پیشنهاد افزایش دو برابری حق مسکن را مطرح کرده است.

رئیس فراکسیون کارگری گفت: به محض اینکه این پیشنهاد در شورای عالی کار تصویب و پس از آن مورد تایید هیئت وزیران قرار گیرد، برای دستگاه‌های مرتبط لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: رکنا

tags # مسکن سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • توضیح دانشگاه تهران درباره بهره مندی از ظرفیت شخصیت‌های حقوقی