Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا از لیست این تیم برای بازی دوستانه مقابل خیمناستیک (تیمی در Segunda B، سطح سوم فوتبال اسپانیا) خط خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سوارز سومین گلزن برتر تمام تاریخ بارسلونا است اما با بالارفتن سن و حضور یک مربی جدید کم کم با درب خروج بارسلونا مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مدت‌ها پیش مدیران بارسلونا به دنبال جذب لوتارو مارتینز بودند تا جانشینی برای سوارز داشته باشند اما نتوانستند این کار را انجام دهند.

طبق اخباری که در فصل نقل و انتقالات منتشر شد، مشخص شد کومان با سوارز تماس گرفته و به او اطلاع داده که جایی در برنامه‌های این مربی هلندی در فصل آینده ندارد و حالا هم اعلام شده سوارز از لیست بازیکنان بارسلونا برای دیدار با تیم خیمناستیک تاراگونا که امشب برگزار می‌شود خط خورده است.

سوارز یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد اما مورد کم توجهی قرار گرفته و حتی با تیم اصلی هم تمرین نمی‌کند. حالا هم با قرار نگرفتن در لیست بازیکنان برای یک بازی دوستانه به نظر می‌رسد مدیران بارسلونا می‌خواهند به هر نحوی شده او را به خروج از جمع آبی و اناری پوشان مجاب کنند.

برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند سوارز در آستانه امضای قراردادی ۳ ساله با یوونتوس قرار دارد اما اگر این مسئله تحقق نیابد او یک سال دیگر در بارسلونا خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا لوتارو مارتینز رونالد کومان سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن دیشب در ترکیب بارسلونا در بازی مقابل والنسیا تاریخ‌ساز شد. در دیداری که او یک اشتباه فاحش داشت ولی در نهایت بارسا 4-2 برنده شد. 

دروازه‌بان آلمانی بارسا حالا دومین بازیکن خارجی با بیشترین بازی با پیراهن بارسا محسوب می‌شود و با 408 بازی با دنی آلوز برابری کرد. فقط لئو مسی از او پیشی می‌گیرد که با 778 به دوران حضورش در بارسا پایان داد.

دروازه‌بان آلمانی یکی از نمادهای بارسلوناست و راه مسی را دنبال می‌کند، اگرچه او 32 سال دارد ولی بازهم کار دشواری برای شکست رکورد مسی خواهد داد. فوق ستاره آرژانتینی همچنین با پشت سر گذاشتن ژاوی (767) بیشترین بازی را در تاریخ باشگاه بارسلونا دارد.

در مورد خارجی‌ها، پس از تراشتگن، ماسکرانو با 334 و پس از او فیلیپ کوکو (292 بازی) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • صهیونیست‌ها راه کاروان‌های بشر دوستانه را مسدود کردند
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)