Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@17:33:32 GMT

کرونا، مصدومیت و یا....؟؟!

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۸۵۰۷

کرونا، مصدومیت و یا....؟؟!

مهدی شیری مدافع راست سرخ ها در شرایطی در سفر به قطر پرسپولیسی ها را همراهی نکرد که شائبه هایی در خصوص علت اصلی این موضوع به گوش می رسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی شیری مدافع پرسپولیس که در فصل اخیر یکی از باثبات ترین بازیکن ترکیب اصلی سرخ ها محسوب می شد، در حالی از سفر به قطر بازماند که هنوز دلیل اصلی این غیبت مورد تایید مسوولان باشگاه و این بازیکن نرسیده است!

شائبه ای که رد شد!

ساعاتی پس از پرواز پرسپولیس به قطر، زمانی که خبر جاماندن او در تهران رسانه ای شد، حرف و حدیث های مختلفی در این خصوص مطرح شد که این بازیکن که در گفتگوی کوتاهی در این مورد اعلام کرد به دلیل مصدومیت به نرفته است؛ این اظهار نظر در حالی عنوان شد که این موضوع دلیل موجهی برای او محسوب نمی شد چرا که در روزهای قبل از سفر او حضور کاملی در تمرینات داشت و خبری در خصوص مصدومیت او مخابره نشده است، این در حالی بود که مهدی عبدی و کمال کامیابی نیا که نام شان در زمره مصدومان بود ، در این سفر پرسپولیسی ها را همراهی کردند!

تست مثبت کرونا؟

موضوع بعدی که در مورد شیری مطرح شد،مثبت اعلام شدن تست کرونای این بازیکن بود، مسئله ای که نه از سوی و او نه از سوی هیچ یک از مسوولان و مربیان باشگاه پرسپولیس مورد تایید قرار نگرفت، موضوعی که کمی بحث برانگیز به نظر می رسد! در صورتی که واقعا این بازیکن کرونایی است، دلیلی بر پنهان کاری نیست و در صورتی هم که این موضوع صحت نداشته باشد، سکوت پرسپولیسی ها در خصوص این موضوع شبهات عجیبی را به وجود می آورد!

شیری دلخور است؟

در این میان گمانه زنی های دیگری هم در خصوص دلخوری شیری از مسوولان پرسپولیس مطرح میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن از نظر قراردادی تحت قرارداد پرسپولیس است و برخی بر این باور هستند بندهای احتمالی موجود در این قرارداد و یا درخواست مالی جدید او  از باشگاه باعث ناراحتی و دلخوری این بازیکن شده و  موضوع عدم سفر او با پرسپولیس بی ربط با این مسائل نیست!

در هرحال اتفاقات بعدی در مورد شیری و این که او طی روزهای آتی در اردوی پرسپولیس در قطر به جمع سرخ پوشان اضافه شود یا نه می تواند از ماجرای دقیق در خصوص این موضوع پرده برداری کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قطر لیگ قهرمانان آسیا مهدی شیری کرونا مدافع پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه اخراج سروش رفیعی از سوی موعود بنیادی‌فر داور بازی نساجی و پرسپولیس درست بود، اظهار کرد: داور بازی دو اخطار به هافبک پرسپولیس داد که هر دو مورد تصمیم درستی گرفت. در نیمه اول خطایی که رفیعی مرتکب شد جریمه‌ای برابر با کارت زرد داشت. در نیمه دوم نیز این بازیکن با بی‌پروایی مانع از حمله مؤثر تیم نساجی شد و بنیادی‌فر به درستی برای دومین بار به رفیعی کارت زرد داد.

وی همچنین در خصوص اینکه ایا عبدالکریم حسن مرتکب خطا روی محمد رضا آزادی در محوطه جریمه شد یا خیر گفت: اصلا خطایی رخ نداد و تصمیم داور درست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسولیس و سپاهان از سوی کمیته انضباطی
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس