Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی،دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به همتای خود در فدراسیون فوتبال آلمان سالروز تولد فرانتس بکن باوئر،اسطوره فوتبال آلمان را تبریک گفت.
در نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال آمده است:

مفتخریم در سالروز تولد آقای فرانتس بکن باوئر،بهترین پیام ها و درودهای جامعه فوتبال ایران را از این بابت ابراز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک،خاطره شیرین دو بار حضور قیصر فوتبال آلمان در کشورمان در سالیان دور هرگز از اذهان علاقمندان به فوتبال پاک نخواهد شد.
ضمن امیدواری به از سرگیری دوباره ارتباطات قدیمی میان دو فدراسیون،امید است آقای بکن باوئر، در مسیر توسعه محبوب ترین ورزش جهان در سرتاسر گیتی همچنان موفق باشند و بار دیگر فرصت مغتنم دیدار با ایشان در سرزمین مان و در آینده نه چندان دور فراهم شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: آلمان بکن باوئر ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی مسافر ریاض شدند

به گزارش "ورزش سه"، ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران جهت حضور در این سمینار دعوت کرد.

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فر و مرتضی منصوریان 7 داوری هستند که در این سمینار حضور خواهند داشت.

لازم به توضیح است، سمینار ای اف سی از 24 تا 28 جون 2024 (4 تا 8 تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

در این سمینار همچنین کلاس‌های وی ای ار و آزمون اتاق وی ای ار نیز برگزار خواهد شد.

این در حالی است که به‌زودی داوران لیگ نخبگان نیز انتخاب خواهند شد و احتمالا دو داور از ایران در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی