Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:37:41 GMT

سه عکاس گلستان نشان سال مطبوعات ایران را دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۹۵۶۵

سه عکاس گلستان نشان سال مطبوعات ایران را دریافت کردند

به گزارش شنبه ایرنا؛ محمد مهیمنی که با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان همکاری دارد موفق شد عنوان برتر مجموعه عکس خبری را در چهارمین دوره اعطای نشان عکس سال مطبوعات ایران از آن خود کند.

مهیمنی امروز با دریافت لوح تقدیر از سوی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان نیز مورد تشویق قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهیمنی تاکنون علاوه بر پوشش تصویری از حوادث قهری گلستان نظیر سیل و زلزله؛ در حوزه محیط زیست و معرفی سایر مشکلات، توانمندی‌ها و مزیت‌های استان گلستان نیز تولیداتی داشته است که برخی از آنها در جشنواره های بین المللی عنوان کسب کردند.

مهیمنی که در جریان سیل پارسال استان گلستان نیز تولیداتی داشت با یکی از آثار مرتبط این حادثه قهری عنوان برتر فستیوال جهانی آب در کشور ایتالیا را از آن خود کرد.

محمدجواد مکتبی

نامزدهای چهارمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران در بخش مجموعه عکس مسائل معاصر هم ابراهیم علی پور، جواد مکتبی و دریا ناظری بودند که نشان این بخش به جواد مکتبی خبرنگار روزنامه گلشن مهر از استان گلستان رسید.

جواد مکتبی جوایز متعددی در جشنواره های عکاسی کسب کرده که مهمترین آن ها برگزیده شدن در پنجمین دوره جایزه عکس "شید" است.

محسن کابلی

به گزارش ایرنا همچنین چهارمین دوره نشان عکس سال مطبوعاتی ایران در بخش مجموعه عکس ورزشی به محسن کابلی عکاس آزاد از استان گلستان تعلق گرفت.

کابلی در چند رویداد مهم عکاسی از جمله جشنواره بین المللی پرسپکتیو هندوستان مدال طلا گرفته و روبان افتخار و تقدیر ویژه داوران جشنواره گراداس مونتگرو را هم دریافت کرده است.

به گزارش ایرنا، حدود ۴ هزار عکس از ۳۶۸ عکاس به دبیرخانه چهارمین دوره عکس سال مطبوعات ایران ارسال شد که در این میان ۱۱۱۱ تک عکس، ۲۹۳ مجموعه و ۹ مالتی مدیا توسط داوران بررسی و با توجه به سابقه مطبوعاتی و حرفه‌ای بودن‌ در دو جلسه آنلاین و یک جلسه حضوری داوری شد.

کارن فیروز ادیتور سابق خبرگزاری رویترز، مهرداد اسکویی، آرش خاموشی، نیوشا توکلیان و محمد قوچانی داوران این جشنواره ملی بودند.
همچنین در بخش تک عکس ۱۴۶ پرتره، ۳۵۰ عکس خبری، ۱۲۹ عکس محیط زیست، ۳۸۲ مستند و ۱۰۴ عکس ورزشی به جشنواره ارسال شده بود.

در بخش مجموعه عکس نیز ۲۹ مجموعه عکس ورزشی، ۱۰۸ مجموعه مستند، ۴۸ مجموعه محیط زیستی، ۸۶ مجموعه خبری و ۲۲ پرتره خبری داوری شدند.

برچسب‌ها عکاسی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گرگان گلستان عکاسی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گرگان گلستان اخبار کنکور عکس سال مطبوعات استان گلستان چهارمین دوره مجموعه عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • تخصیص ۳.۱ میلیارد دلار برای مونتاژ/ برای واردات خودرو ارز نداریم؟
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی