Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@19:02:38 GMT

مدارس تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۹۵۹۲

مدارس تعطیل شد

لرستان-سرپرست فرمانداری الشتر گفت: به‌دلیل شیوع کرونا ویروس و در خطر بودن دانش‌آموزان، مدارس الشتر و فیروزآباد تا اول مهر تعطیل شدند.

به گزارش قدس آنلاین،افشین ترکارانی، سرپرست فرمانداری شهرستان سلسله امروز شنبه، بیست و دوم شهریور در جمع خبرنگاران، گفت: ۳۹ دانش‌آموز این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که از پانزدهم شهریورماه جاری تا دیروز ۳۹ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان سلسله به بیماری کرونا مبتلا شدند، افزود: در روزهای ۲۰ و ۲۱ شهریورماه ۱۸ دانش‌آموز در این شهرستان  کرونایی شدند.

ترکارانی با یادآوری این‌که بیشترین آمار مبتلایان در بین دانش‌آموزان مربوط به مقطع ابتدایی است و دانش‌آموزان مبتلا شده بین ۷ تا ۱۷ سال سن دارند، اضافه کرد: همه دانش‌آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان سلسله جز کسانی بودند که مدرسه رفته‌اند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرستان الشتر کرونا دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی اظهار در گفتگو با مهر گفت: ۱۷ هزار معلم در قزوین وظیفه تدریس ۲۵۰ هزار دانش آموز را در ۱۶۷۰ مدرسه بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته با موج گسترده ای از بازنشستگی معلمان قزوینی روبرو بودیم و کار برای ما سخت شده بود، تاکید کرد: ۱۰۳۰ نفر از معلمان در سال گذشته در استان قزوین بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه با بیان اینکه تقریباً به همین میزان نیز در سال گذشته معلم جذب نظام آموزشی استان قزوین شد، تاکید کرد: با جذب حدود یک هزار دبیر و آموزگار در سال جاری تقریباً مشکل کمبود دبیر و آموزگار در استان قزوین حل خواهد شد.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • مشارکت ۹ هزار دانش آموز دارابی در «چهارشنبه‌های امام رضایی»
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • افزایش دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین
  • بازی محل رشد خلاقیت دانش آموز است
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • ده نکته کلیدی برای معلمان‌ دینی و استادان معارف در مدارس و دانشگاه‌ها