Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدار، افزود: مقابله با مواد مخدر تنها راه ریشه‌کن کردن اعتیاد در جامعه است و باید در این رسالت خطیر همه دستگاه‌های اجرایی ورود پیدا کنند.
وی اظهار داشت:همچنین در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر باید آحاد جامعه نقش‌آفرین و دغدغه مند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی با بیان اینکه پدیده مواد مخدر و اعتیاد از جمله مشکلات جامعه است، افزود: پیشگیری از اعتیاد، بسیار مهم است و هر چقدر در این حوزه، وقت و انرژی صرف شود، حوزه‌های دیگر مبارزه با مواد مخدر نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.
 وی خاطر نشان کرد: هم اکنون بخش اعظمی از زندانیان، معتادان و سارقان هستند و اگر بتوانیم این دو جرم را در استان کاهش دهیم زندان‌های قزوین به شدت خلوت می‌شوند.
این مسوول با تاکید بر جمع آوری کشت شاهدانه و گراس در سطح استان، تاکید کرد: ادارت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست اگر توجه بیشتری به این موضوع داشتند امروز وضعیت استان از نظر کشت این مواد به شکلی دیگر بود.  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان باید پاسخگوی هر گونه کشت غیر مجاز در مرغداری‌ها و دامداری‌های قزوین باشد و اگر این کشت در مناطق حفاظت شده انجام شود باید مدیرکل محیط زیست و اگر کشت غیر مجاز شاهدانه در مناطق ملی انجام شود باید مدیرکل منابع طبیعی استان پاسخگو باشند.
حبیبی در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه،  افزود: اقدامات اولیه برای واگذاری زمین جهت احداث کمپ ماده ۱۶ انجام شده و با کمک اداره کل مسکن و شهرسازی مکان یابی مناسب در این زمینه صورت خواهد گرفت.

برچسب‌ها معتادان متجاهر مواد مخدر استان قزوین استانداری قزوین پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معتادان متجاهر مواد مخدر استان قزوین استانداری قزوین پیشگیری از اعتیاد معتادان متجاهر مواد مخدر استان قزوین استانداری قزوین پیشگیری از اعتیاد اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!

محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان