Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@15:06:36 GMT

دستگیری قاچاقچی با462کیلوگرم تریاک

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۶۹۹۴۲

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ در شهر یزد شدند. ناطقان: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سعید دادگر اظهارداشت: طی بررسی‌های تخصصی ماموران مشخص شد، متهم مقادیر زیادی مواد مخدر را در منزلش جاساز کرده که بلافاصله مراتب به پلیس آن شهرستان اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی و طی عملیاتی موفقیت‌آمیز در بازرسی از منزل متهم 327 کیلو تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس، به جاساز 135 کیلوگرم تریاک در قسمت دیگری از منزلش اعتراف کرد که ماموران در بازرسی مجدد موفق به کشف آن شدند.

سرهنگ دادگر با اشاره به کشف 462 کیلوگرم تریاک در مجموع این دو عملیات، خاطرنشان کرد: در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان، بیان داشت: پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر، زمینه ساز بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی بوده و مشکلات فراوانی برای خانواده‌ها به وجود می‌آورد لذا پلیس با تمام توان با سوداگران مرگ مقابله خواهد کرد. منبع: عصر ایران برچسب ها: دستگیری ، قاچاقچی ، تریاک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری قاچاقچی تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان