Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمدرضا قدیر در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به بیست و دوم شهریور ماه ۱۱۰ نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شده اند.

وی با بیان اینکه از این بین ۷۴ نفر در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان بستری شده اند افزود: ۳۲ نفر نیز ترخیص از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در حال حاضر ۴۸۶ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بوده که حال ۹۳ نفر آنها وخیم است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر کرونا مثبت جان خود را از دست دادند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بیماران کرونایی در قم علوم پزشکی قم صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کارکنان اورژانس ۱۱۵ با تمام توان خود در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان حضور دارند.

وی بیان داشت: ۶۱ درصد مأموریت‌ها مربوط به حوزه بویراحمد و دنا است و عواملی همچون خواب‌آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به فاصله طولی، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و بی‌توجهی به هشدارها در جاده‌های مختلف به‌ویژه گردنه‌ها، عامل اصلی این تصادفات است.

نیکویی نژاد تصریح کرد: پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در آماده‌باش کامل هستند و در ۸ ساعت گذشته، ۹۰۸ تماس دریافتی داشتیم که از این تعداد، ۱۶۶ تماس منجر به اعزام آمبولانس شد.

وی افزود: در این مدت، ۱۷۴ مصدوم حوادث ترافیکی خدمات اورژانسی درمانی در یافت کردند.

نیکویی نژاد با بیان اینکه انحراف ۴۰۵ در محور یاسوج اصفهان، شش مصدوم داشت، گفت: برخورد پژو ۴۰۵ و تیبا در روستای عزیزی لوداب نیز پنج مصدوم داشت.

وی تصریح کرد: واژگونی یک دستگاه نیسان در برد پهن زیلایی نیز پنج مصدوم داشت.

کد خبر 6096230

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • واژگونی تیبا در محور مورچه‌خورت ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • واژگونی تیبا در محور مورچه خورت با ۵ فوتی و مصدوم
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟