Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@16:50:26 GMT

تمام تیم های غرب آسیا به قطر رسیدند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۰۳۸۶

تمام تیم های غرب آسیا به قطر رسیدند

تمامی تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا به قطر رسیده اند.

13 تیم حاضر در گروه های چهارگانه غرب آسیا، وارد قطر شدند و با توجه به حضور السد و الدحیل، دو تیم قطری حاضر در این رقابت ها، جمع تیم های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تکمیل شد.

در روزهای پنجشنبه و جمعه، باشگاه های شرکت کننده در این مسابقات وارد قطر شدند که طبق شرایط و قوانین سختگیرانه، از تمامی بازیکنان، داوران و مسئولان تست سلامت به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر پروتکل های بهداشتی این مسابقات، تمامی تیم ها قبل از حضور در قطر، یک دوره آزمایش کرونا را گذرانده و پس از ورود به دوحه نیز مجددا از آنها تست سلامت به عمل آمد. البته بنا بر پروتکل این رقابت ها، هر سه تا شش روز یکبار نیز مجددا با تست گیری از افراد حاضر در رقابت ها، بررسی های دوره ای انجام می شود.

برای اطمینان از ایمنی و جلوگیری از ابتلای افراد به کرونا، قوانین سخت گیرانه ای اعمال شده و برای اطمینان از ایمنی همه شرکت کنندگان، رفت و آمد بین هتل ها، استادیوم ها و سایت های آموزشی محدود خواهد بود.

اولین تیمی که روز پنجشنبه وارد دوحه شد، استقلال بود که در گروه A در کنار پلیس عراق و الاهلی عربستان بازی می کند.

بیشتر بخوانید:

نامجومطلق: چرا پنجره استقلال مثل پرسپولیس و شهر خودرو باز نشد؟/ تاسف‌آور است که تیم ما با چنین وضعیتی در قطر حضور دارد

آخرین تیمی که وارد قطر شد، العین امارات بود که با السد قطر، سپاهان اصفهان و النصر عربستان در گروه چهارم حضور دارد.

باشگاه الوحده امارات که در گروه A و با استقلال همگروه است، پس از مثبت بودن تست کرونای چندین نفر از اعضای تیم، به AFC اعلام کرد که قادر نیست به قطر سفر کند. طبق دستورالعمل تعیین شده، این موضوع به کمیته های مربوطه AFC ارجاع داده می شود.

این مسابقات در چهار ورزشگاه قطر برگزار می شود که همگی آماده برگزاری این رقابت ها هستند. این ورزشگاه ها استادیوم بین المللی خلیفه ، استادیوم الجنوب ، استادیوم آموزش و پرورش و استادیوم جاسم بن حمد هستند./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گزارشی از درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی در هفته گذشته ارائه کرد.

کیومرث هاشمی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، اعلام کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا از جمله این موفقیت‌ها بودند که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود