Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این حرکت اعتراضی پارچه‌نوشته‌هایی را حمل می‌کردند که روی آن به جان باختن صدها نفر از همکاران خود براثر کرونا اشاره شده و نوشته بود «ما جان خود را برای نجات شما به خطر می‌اندازیم ». آن‌ها همچنین تصویر بوریس جانسون را دست گرفته و شعار می‌دادند: « با مرگ ۶۴۰ کارمند وزارت بهداشت،‌ دستان تو به خون آغشته است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان در ابتدای این حرکت اعتراضی هم که از میدان مشهور ترافلگار لندن شروع شد، دو دقیقه برای ادای احترام به پزشکان قربانی بحران کرونا سکوت کردند.  

آنها در عین حال با سر دادن شعارهای اعتراضی خواستار افزایش دستمزد خود شد و فریاد می‌زدند: بوریس جانسون صدای ما را بشنو، دستمزدها را درست پرداخت یا گورت را گم کن.

در همین حال جرمی کوربین رهبر سابق حزب اصلی مخالف دولت (کارگر) هم با صدور بیانیه‌ای از اعتراض کارکنان وزارت بهداشت حمایت و تصریح کرد که دولت باید حق آن‌ها را درست پرداخت کند.

دولت انگلیس که در میانه خروج از اتحادیه اروپا زیر فشارهای اقتصادی شدیدی قرار دارد تصمیم گرفته تا سال آینده میلادی حقوق برخی مشاغل در بخش‌های خدمات عمومی، از جمله کادر درمانی این کشور را افزایش ندهد.

این درحالیست که لندن با انحلال وزارت توسعه بین‌الملل و ادغام آن با وزارت امور خارجه درصدد مصادره اعتبارات این وزارت خانه برای تقویت ظرفیت‌های نظامی و جاسوسی در سایر کشورها برآمده‌است.

روزنامه تایمز چاپ لندن چندی پیش در گزارشی نوشت: ریشی سوناک وزیر دارایی (خزانه‌داری) انگلیس در تلاش است تا میلیاردها پوند باقی‌مانده از بودجه وزارت سابق توسعه بین‌الملل را به منظور گسترش تسلیحات سایبری و پهپادهای هوشمند به‌کار گیرد. او می‌خواهد تا وعده دولت برای تخصیص ۰.۷ درصد از درآمد ملی برای پروژه های توسعه‌ای را از این طریق تأمین کند. 

هم زمان بن والاس وزیر دفاع انگلیس برای توسعه پایگاه‌های نظامی خارجی این کشور راهی خاورمیانه شده است. او دیروز از توسعه سه برابری پایگاه دریایی انگلیس در بندر «دقم» عمان، در نزدیکی آب‌های خلیج فارس خبر داد.

اعتراض کارکنان وزارت بهداشت انگلیس در حالیست که آمار مبتلایان به کرونا در این کشور دوباره اوج گرفته است.

«پتریک والانس» مشاور عملی دولت احتمال داده که بیش از ۱۲۰ هزار نفر طی ۹ ماه زندگی خود را از دست بدهند.

وی گفته است: با توجه به اینکه در فصل زمستان و سرمای هوا افراد وقت بیشتری را در محیط های سربسته در کنار یکدیگر خواهند بود، موج دوم شیوع ویروس کرونا احتمالا جدی تر و مرگبارتر از شرایط فعلی خواهد بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا اعتراض انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اعتراض انگلستان ویروس کرونا اعتراض انگلستان اخبار کنکور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در گزارش تازه‌ای هشدار داد انگلیس بیشترین میزان مصرف الکل در بین کودکان و نوجوانان را دارد و از این نظر در صدر فهرست جهانی سوء مصرف نوشیدنی‌های الکلی در این گروه‌های سنی جای گرفته است.

به گزارش ایسنا، این سازمان اعلام کرده است یک سوم کودکان ۱۱ ساله و بیش از نیمی از نوجوانان ۱۳ ساله در انگلستان مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند.

«راشا تودی» در این گزارش به نقل از سازمان جهان بهداشت آورده است انگلیس از نظر میزان مصرف الکل در این گروه سنی در میان ۴۴ کشور در صدر قرار دارد.

گزارش جدید سازمان جهانی بهداشت میزان مصرف الکل، سیگار، سیگار الکترونیکی و ماریجوانا در میان کودکان و نوجونان را در کشورهای اروپایی، کانادا و چند کشور در آسیای مرکزی بررسی کرده است.

این سازمان با تاکید بر اینکه مصرف الکل می‌تواند به مغز کودکان آسیب برساند، هشدار داد متاسفانه این امر در بسیاری از کشورهای مورد بررسی عادی شده و سلامت کودکان و نوجوانان نادیده گرفته می‌شود و از کشورها خواست تا اقدامات بیشتری برای محافظت از کودکان در برابر این مواد و نوشیدنی‌های مضر انجام دهند.

تحقیقات نشان می‌دهد که هر چه کودکان زودتر مصرف الکل را شروع کنند، با مشکل جدی‌تری در سنین بالاتر روبرو می‌شوند.

در حالی که این سازمان بهداشتی بین‌المللی از افزایش گرایش کودکان و نوجوانان انگلیسی به مصرف الکل ابراز نگرانی کرده، چند روز پیش نیز مقامات بهداشتی انگلیس نسبت به رشد سرسام‌آور موارد بستری کودکان و نوجوانان در بیمارستان‌های این کشور به خاطر عوارض ناشی از سیگارهای الکترونیکی هشدار دادند.

دکتر «تدروس ادهانوم قبریسوس»، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت نیز پیش‌تر در این رابطه هشدار داده بود: در حال حاضر کودکان و نوجوانان در سنین پایین در برخی کشورهای ثروتمند در دام مصرف سیگارهای الکترونیکی افتاده‌اند و ممکن است که این نسل به نیکوتین گره بخورند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • آزادی کارکنان هندی کشتی توقیف شده توسط ایران
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا