Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@18:12:51 GMT

کارگردان با اتهام قتل در اختیار آگاهی قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۰۷۹۴

کارگردان با اتهام قتل در اختیار آگاهی قرار گرفت

«کریم آتشی» کارگردان سینما و تلویزیون به اتهام قتل همسایه‌اش در خیابان خواجه نصیرالدین طوسی تهران دستگیر شده است.

  خبرگزاری ایرنا امروز به نقل از یک منبع آگاه خبر داد: «ساعت ۱۰ شب چهارشنبه گذشته، «آتشی» با همسایه خودش در ساختمانی چهار طبقه درگیر شده و با اسلحه کلاشنیکف به وی شلیک کرده است.» بنابراین گزارش، «این کارگردان در اعتراف‌های خود اعلام کرده که برای تهیه یک فیلم هشت اسلحه گرفته بود که از این تعداد هفت اسلحه را تحویل داده و یکی از آنها را نگه داشته بود و همسایه‌اش را با همین اسلحه به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
» این گزارش می‌افزاید: «پس از اعلام خبر، مأموران پلیس وارد عمل شدند و قاتل بدون مقاومت تسلیم شد و اکنون با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارد.» کریم آتشی کیست؟ «کریم آتشی» کارگردان و فیلمنامه‌نویس 56 ساله، فارغ‌التحصیل کارشناسی مهندسی عمران و دکترای علوم سیاسی و همسر سابق مرجانه گلچین بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است. به گزارش رکنا، کریم آتشی در بازجویی‌های اولیه گفته است: «دفتر کارم در طبقه همکف این ساختمان است و من چند شب در هفته برای کار در دفترم می‌مانم. مقتول مالک سه واحد این ساختمان بود و دو واحد آن را اجاره داده بود و یکی از واحدها نیز در اختیار خودش بود. از مدت‌ها قبل بر سر مشکلات ساختمان با او اختلاف داشتم و از طرفی افراد زیادی به واحدش رفت و آمد داشتند و همین مسأله من را آزار می‌داد. چندین بار به او تذکر داده بودم اما بی‌فایده بود. حتی به‌خاطر این اختلافاتی که با مقتول داشتم در دو دادسرا شکایاتی را علیه او ثبت کرده‌ام که در حال رسیدگی است.» کریم آتشی ادامه داد: «مقتول مدتی قبل یک در آهنی بین طبقه همکف و طبقه اول کار گذاشته بود و شب حادثه بی‌دلیل با یک چکش به در می‌کوبید که به تصور من او به عمد این کار را می‌کرد تا من را عصبی کند. از دفترم بیرون آمدم و بابت این کارش به او تذکر دادم که اصلاً توجهی نکرد‌ و ما باهم درگیر شدیم و با سلاحی که داشتم به او شلیک کردم و یکی از گلوله‌ها به جمجمه‌اش اصابت و او فوت کرد. بعد از آن هم تصمیم داشتم جسد را به زیرزمین منتقل کنم اما چون خون زیادی مقابل در ریخته بود، داشتم آنها را می‌شستم که مأموران متوجه‌ کارم شدند و لو رفتم.» کریم آتشی در مورد اینکه اسلحه را از کجا آورده گفت: «ما معمولاً برای فیلم‌های اکشن و پلیسی از مراکز نظامی سلاح می‌گیریم و بعد از پایان کار فیلمبرداری اسلحه‌ها را تحویل می‌دهیم. اخیراً برای تولید یک کار سینمایی ۸ اسلحه تحویل گرفتیم اما ۷ اسلحه را برگرداندیم و یکی را پیش خودم نگه داشتم. ۷۲ فشنگ جنگی نیز از قبل داشتم.»  

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کریم آتشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند