Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@07:24:08 GMT

بررسی گزارش وزیر اقتصاد در اجرای قانون اصل ۴۴

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۱۰۴۲

بررسی گزارش وزیر اقتصاد در اجرای قانون اصل ۴۴

نمایندگان هفته جاری در کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، گزارش وزیر اقتصاد درخصوص اجرای اصل (۴۴) قانون اساسی و قوانین ذیل را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، دستور کار کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری به شرح ذیل اعلام شد؛

بنابراین گزارش، نمایندگان در روز یکشنبه ساعت 16 الی 18 "طرح مستثنی شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام بانک‌های تجاری غیردولتی" اعاده شده از شورای نگهبان را با حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، سازمان تأمین اجتماعی، بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بررسی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این روز گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درخصوص بررسی مسائل تولید و فضای کسب‌وکار قرائت خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید؛ در روز دوشنبه از ساعت 8 الی 10 صبح، گزارش وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص اجرای قانون سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی و قوانین ذیل آن با حضور مسئولانی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، اتاق‌های ایران و تعاون مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: شورای نگهبان مرکز پژوهش های مجلس اصل ۴۴ قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • تحمیل فراقانونی کردن سلطنت در قانون اساسی