Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: در 5 ماهه سال جاری یکهزار و 71 مورد پرونده تخلف از واحدهای صنفی استان زنجان تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس ناصر فغفوری اظهار داشت: طی 5 ماهه نخست سال جاری ، 24 هزار و 733 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان زنجان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: بیشترین میزان تخلف صورت گرفته در خصوص گرانفروشی بوده است که 261 مورد پرونده در این زمینه تشکیل گردید.
فغفوری ادامه داد: 250 مورد عدم درج قیمت، 201 مورد از تخلفات مربوط به کم فروشی و تقلب و 104 مورد عدم صدور فاکتور بوده است.
این مقام مسئول افزود: مابقی تخلفات 102 مورد نگهداری و عرضه کالای قاچاق ، 92 مورد نداشتن پروانه کسب و 36 مورد عدم رعایت شرایط قیمت گذاری می باشد.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با اشاره به ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته گفت : ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته 776 میلیارد و 534 میلیون ریال می باشد.

   

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنجان پرونده تخلف صنفی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرسول پورعباس، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با ایسنا بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی