Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@11:23:37 GMT

سندرز: ترامپ خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۱۸۸۹

سندرز: ترامپ خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست

سناتور ایالت ورمونت دونالد ترامپ را خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا توصیف کرد.

سناتور برنی سندرز در پیامی در حساب توییتری خود با دعوت به شرکت درنشستی در شهر میشیگان، خواستار اتحاد برای شکست رئیس‌جمهور فعلی آمریکا شد. در پیام سندرز آمده است: ما با هم خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ معاصر خود را شکست خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سناتور ایالت ورمونت پیش از این نیز از رئیس‌جمهور آمریکا با عنوان فردی با افکار مستبدانه یاد کرد که سعی در تضعیف و نابودی دموکراسی دارد. سندرز همچنین نگران کارشکنی دونالد ترامپ در نپذیرفتن شکست احتمالی در انتخابات ۲۰۲۰ است. وی اخیرا در مصاحبه‌ای با نشریه پولیتیکو اعلام کرد این یک گمانه‌زنی بی‌پایه و اساس نیست. ترامپ مدعی شده تنها راه اینکه وی در انتخابات پیروز نشود، تقلب در انتخابات است.

سناتور سندرز همچنین از منتقدان همیشگی و سرسخت شرایط نامساعد اقتصادی و نابرابری درآمدی در آمریکاست.

به نظر می‌رسد دونالد ترامپ و کارزار انتخاباتی‌اش با توجه به شرایط بحرانی که با آن مواجه‌اند، از هم اکنون ترفند‌ها و استراتژی‌هایی را در پیش گرفته‌اند که در صورت باخت از آن امتناع کنند. به طور مثال تلاش برای نهادینه کردن «تئوری تقلب» از طریق ایجاد شبهه در برگزاری انتخابات توسط اداره خدمات پستی آمریکا از شگرد‌های آنان است.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز ۳ نوامبر (۱۳ آبان) برگزار می‌شود. تاکنون در نظرسنجی‌ها «جو بایدن» رقیب دموکرات ترامپ، به طور محسوسی پیشتاز است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سندرز پارسی خبر ترامپ آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سناتور آمریکایی: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا