Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از حل مشکل کمبود گاز شهرهای آبادان و خرمشهر در دو تا سه روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا شریعتی با اشاره به مشکل کمبود گاز در خرمشهر و آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی فرمانداران و سایر مسئولان شهرستانی و جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل شرکت پرسی گاز کشور برگزار شد، قرار است در دو تا سه روز آینده مشکل کمبود گاز شهرهای آبادان و خرمشهر مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با تلاش‌هایی که انجام می‌شود بتوانیم گاز را مانند گذشته در اختیار مردم این شهرها قرار دهیم و این مشکل مردم را رفع کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گاز آبادان خرمشهر استاندار خوزستان کمبود گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویز خیرفام اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مردمی به سامانه خدمات ۱۲۲ در خصوص کمبود فشار آب و قطعی آب در برخی مناطق کوی دانشگاه اکیپ اتفاقات و کارشناسان امور جهت بررسی موضوع در ساعات مختلف به منطقه اعزام و با بررسی بعمل آمده محل حادثه را پیدا و با توجه به معیوب شدن شیر فلکه سایز ۲۰۰ چدنی و همچنین ترکیدگی لوله آب شرب که باعث کم آب شدن این مناطق شده بود اقدام به تعویض شیر فلکه و ترمیم شکستگی کردند.   وی افزود: با اقدامات انجام شده مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه نقده مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر