Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 سید هادی برهانی کارشناس مسائل اسرائیل استاد دانشگاه تهران درباره آشکار‌سازی روابط خائنانه رژیم صهیونیستی و بحرین ، گفت: در این چند ساعتی که از آشکاری سازی توافق بحرین و رژیم صهیونیستی گذشته است، در قالب‌های مردمی و احزاب شاهد موضع گیری هایی بودیم و عمدتا در جهان اسلام آن را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- او افزود: در سطح دولتی و رسمی هنوز واکنش‌های زیادی مطرح نشده است و تاکنون واکنش‌هایی از سوی ایران، ترکیه و فلسطین دیده شده است که به شدت این توافق را محکوم کردند، علاوه بر این سازمان عفو بین الملل هم موضع محکمی علیه توافق بحرین با رژیم صهیونیستی گرفت و اعلام کرد که این سازش‌ها و صلح‌ها نمی‌تواند مردم فلسطین را از حقوق شان محروم کند و قدرت اشغالگر هم بابت خساراتی که به ملت فلسطین وارد کرده است باید غرامت پرداخت کند.

او با بیان اینکه عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و بحرین بیشترین تاثیر را بر کشور بحرین می‌گذارد، گفت: روابط با رژیم صهیونیستی قمار خطرناکی است که پادشاهی بحرین  وارد آن شده است، این توافق می‌تواند آینده، امنیت و جایگاه منامه را در منطقه به خطر بیاندازد، همچنین کشور‌ها و قدرت‌های منطقه از این روابط ناراحت هستند، چراکه بحرین برای راضی کردن، تضمین و تقویت موفقیت ترامپ در انتخابات آمریکا، موقعیت و منافع ملت و کشورش را در معرض خطر قرار داده است.

 برهانی ادامه داد: از  آشکارسازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی کل منطقه، جهان اسلام و جهان عرب متضرر می‌شوند و متاسفانه شکستی برای همه منطقه به حساب می‌آید، تنها رژیم صهیونیستی از این مسئله سود می‌برد، حتی در مورد ترامپ هم نمی‌توان با قاطعیت گفت که از این توافق سود می‌برد، چراکه ممکن است ترامپ در انتخابات شکست بخورد، اما رژیم صهیونیستی برنده این موضوع است.

کارشناس مسائل اسرائیل تصریح کرد: بحرین کشور بسیار کوچکی در خاورمیانه است که یک درصد امکانات و جمعیت خاورمیانه را هم تشکیل نمی‌دهد، لذا آمریکا و رژیم صهیونیستی اکنون بزرگنمایی می‌کنند و صلح با یک کشور کوچک و ذره‌ای را به عنوان صلح با تمام جهان اسلام، جهان عرب و تمام خاورمیانه جا می‌زنند که تنها یک فریب تبلیغاتی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بحرین بحرین رژیم صهیونیستی برهانی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از  خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا ظهر امروز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع و ضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش تسنیم، تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت 205 روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو