Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:01:23 GMT

مروری بر کتاب «۳۱ روش کسب درآمد از اینترنت در ۲۱ روز»

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۳۰۲۷

مروری بر کتاب «۳۱ روش کسب درآمد از اینترنت در ۲۱ روز»

این کتاب ۹۱ صفحه‌ای که با شمارگان یک‌هزار نسخه و قیمت هر جلد ۲۹ هزار تومان از سوی انتشارات «کتاب ریرا» به چاپ رسیده، در بازه زمانی بسیار کوتاهی به چاپ دوم رسیده است.

مطالب این کتاب در پنج فصل ارایه شده که عناوین آن‌ها شامل چیستی و تعاریف واژگان، چرایی کسب و کار اینترنتی، گام‌های موفقیت کاری، چگونگی ۳۱ روش کسب و کار اینترنتی و توصیه‌های کسب موفقیت بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقدمه این کتاب آمده است: کسب درآمد علاوه بر ایده‌پردازی ناب نیازمند پشتکار و اراده قوی است و استفاده از فناوری‌های نوین و متنوع امروزی در این راه کلید طلایی است که نباید از آن غافل شد.

وقتی قاطعانه تصمیم به کسب درآمد گرفته شد حالا نوبت این کتاب است که بهترین انتخاب برای رسیدن به هدف را در سایه جدیت و پشتکار شما ارایه دهد.

افرادی که شغل سنتی موفقی دارند و می‌خواهند با ایجاد وبگاه ، شبکه اجتماعی، کلیپ و بازی کسب و کار کنند و گام به کام کمک می‌کند تا هدف را با سهولت و سرعت بیشتر پی بگیرند.

اینترنت شبکه جهانی با حضور میلیاردها کاربر واقعی و ربات هوشمنداست و هر فعالیتی با بهره‌گیری از امکانات این شبکه می‌تواند متولد شده و بهبود یابد و با وجود انواع فروشگاه‌ها و مهارت‌های اجتماعی، فرهنگی و غیره  نیاز است که مشاغل علاوه بر بستر واقعی در دنیای مجازی نیز گسترش یابند.

فعالیت حرفه‌ای در وب سایت، چند رسانه‌ای، تولید محتوای موثر در فضای مجازی نیازمند تسلط بر شیوه‌های کار در حوزه مجازی است که این کتاب دست شما را می‌گیرد و گام به گام برایتان این نیازها را پاسخگویی می‌کند.

برچسب‌ها کتابخانه ایرنا استان مرکزی کتاب طرح های ترویجی کتابخوانی علم و فناوری بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتابخانه ایرنا استان مرکزی کتاب علم و فناوری بهبود فضای کسب و کار کتابخانه ایرنا استان مرکزی کتاب علم و فناوری بهبود فضای کسب و کار اخبار کنکور کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته

به گزارش جماران، از ماراتن لندن 2024، فوران کوه آتشفشان روانگ در اندونزی، جاری شدن سیل در چین، ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه، صد و پنجاه و چهارمین سالگرد تولد «لنین» در روسیه، تظاهرات علیه کاهش بودجه دانشگاه های دولتی در آرژانتین، تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین و معترض به جنگ غزه و بازداشت آنها در ایالات متحده تا رژه به مناسبت صد و نهمین سالگرد نسل کشی ارامنه در ارمنستان در 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته.

 

حجم ویدیو: 71.91M | مدت زمان ویدیو: 00:03:51 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت