Web Analytics Made Easy - Statcounter

با واحدهای غیر مجاز تولید جوجه در خراسان رضوی برخورد می شود.

به گزارش قدس آنلاین، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی امروز در کارگروه ساماندهی واحدهای پرورش طیور استا ن گفت: واحدهای غیرمجاز پرورش طیور در خراسان رضوی ساماندهی می‌شوند.

محمدرضا اورانی افزود: با توجه به ساماندهی و شناسنامه دار کردن واحدهای دارای شرایط با تامین‌کنندگان جوجه واحدهای غیرمجاز برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این زمینه کارگروهی در شهرستان‌ها تشکیل شده است و واحدهای بدون مجوز ثبت و موانع صدور مجوز آن‌ها بررسی می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با تاکید بر این که اصل بر ساماندهی و مساعدت با این واحدها در صورت رعایت دستورها و بخشنامه‌های مربوط است افزود: با تشکیل دبیرخانه کارگروه استانی در اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی به پرونده‌های ارسالی از شهرستان‌ها رسیدگی می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی  هم گفت: دستور ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی در ساماندهی واحدهای بدون پروانه پرورش طیور و همچنین پرورش طیور بومی، رنگی و روستایی، با هدف کنترل بیماری‌ها و جلوگیری از بروز و انتشار برخی بیماری‌های مسری و مشترک بین انسان و طیور، اجرایی می شود.

دکتر احمد شریعتی افزود: در اجرای این ابلاغیه مخاطرات بهداشتی واحدهای غیرمجاز و مشوش کردن بازار نهاده‌ها از طرف واحدهای غیرمجاز باید مورد توجه قرار گیرد

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تولید جوجه سازمان جهاد کشاورزی واحدهای غیرمجاز خراسان رضوی پرورش طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 

 به گزارش قدس خراسان، ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با خیزش جهانی جامعه دانشگاهیان علیه جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و پس از برخورد شنیع پلیس آمریکا با جامعه اساتید و دانشگاهیان حامی فلسطین در دانشگاه‌های این کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای محکومیت این اقدام دولت آمریکاف جلوی درب دانشگاه فردوسی مشهد تجمع ضداستکباری برگزار کردند. 

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از نوشتن نامه‌ای به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مشهد خطاب به رؤسای ۳۸ دانشگاه آمریکا، در حمایت از دانشجویانی که شجاعانه با وجود سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، خبر داد. 

در متن نامه مسعود میرزایی شهرابی آمده است « به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.» 

در خلال این مراسم که با رجزخوانی، شعرخوانی و شعارهای ضدصهیونیستی دانشجویان مشهدی ادامه پیدا کرد، بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی نیز قرائت شد و پس از آن، رسول نوروزی، رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن سخنرانی به نقش دانشگاه‌های حامی فلسطین در آینده آمریکا اشاره و تاکید کرد: این خیزش جامعه نخبگانی همه معادلات آینده جهانی را برهم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد