Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@05:51:25 GMT

برای کشور خود کارآفرینی می‎کنیم/۸ بار پرچم ایران را بالا بردم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۳۷۳۷

برای کشور خود کارآفرینی می‎کنیم/۸ بار پرچم ایران را بالا بردم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعی| در کشور ما استعدادهای زیادی وجود دارند که به دلیل خاص بودند، رکوردهای جهانی را به نام خود ثبت کرده و افتخارآفرینی می‌کنند، در کتاب جهانی گینس نام ایرانیان غیور هم می‌درخشد.

در استان مازندران از این دست قهرمانان کم نداریم، ولی نام برخی‌ها را به دلیل خاص بودن هنر یا حرفه شاید کمتر سر زبان‌ها باشد، یکی از این قهرمانان که با عشق و علاقه از دوران کودکی تا بزرگسالی موفقیت‌های زیادی به‌دست آورده، و روزهای پر فراز و نشیبی داشته به گفت‌وگو با ما می‌پردازد که با هم می‌خوانیم؛

*سریع‌ترین آرایشگر جهان در بابل زندگی می‌کند!

سیدعابد جعفری سریع‌ترین آرایشگر جهان که هشت بار پرچم ایران را به بالای سر برد، متولد سال ۱۳۶۲ از شهرستان بابل، است، درباره موفقیت‌هایش به ما می‌گوید؛ به دلیل علاقه زیاد به آرایشگری، در سن ۱۳ سالگی درس را کنار گذاشته و کار را شروع کردم که مورد مخالفت خانوادم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه می‌دهد؛ در حال حاضر به همراه بزرگان آرایش ـ پیرایش کشور، بنیان‌گذار مسابقات کشور علی عابدی، درصدد راه‌اندازی مسابقات کشوری تیم ملی آرایشگری ایران هستیم و همه آنهایی که قهرمان شدند و داور هستند.

*سریع‌ترین رکوردم ۲ دقیقه و ۱۰ ثانیه است

سریع‌ترین رکوردم ۲ دقیقه و ۱۰ ثانیه است پشت درهای بسته رکورد نمی‌زنم جلوی دوربین و آن لاین رکورد زده و درونم را آزاد می‌کردم.

*تربیت و ثبت رکوردکوچکترین هنرجو

جعفری خودش را خاص‌ترین آرایشگر جهان می‌داند و می‌گوید؛ نخستین دور از هشتمین دوره مسابقات ملی قیچی طلایی که در بابل در آموزشگاه من با حضور ۵۰ هنرجو با کوچکترین هنرجو با ۱۴ سال سن و بزرگترین با ۴۳ سال سن در آموزشگاه سید عابد جعفری برگزار شد که ۱۲ منتخب این مسابقه به مرحله کشوری راه می‌یابند.

*سابقه ۲۴ ساله در آرایشگری و دارنده ۸ مدال جهانی

این قهرمان بابلی، بیان می‌کند؛ ۲۴ سال در حوزه هنر آرایشگری به شکل حرفه‌ای و چهار سال بعنوان مدیر آموزشگاه و مربی این رشته فعالیت دارم، با اصلاح موی ۸۳۶ نفر در ۳۶ ساعت بدون استراحت رکورد دار گینس شدم.

دارنده ۸ رکورد جهانی، بنیانگذار رکورد آرایشگری در ایران، برنده نخستین مدال طلای رکورد ایران، سازنده نخستین تابلوفرش موی جهان، مدرس برتر کشور، کارآفرین برتر، تنها داور مازندرانی، داور مسابقات کشوری در آرایشگری، تنها مدرس مازندرانی که در خارج کشور همایش‌های زیادی برگزارکرد، مدرس شرکت میکاپ ایران، نخستین داور آرایش و پیرایش ثبت رکوردهای ایران و تنها مدرس و آموزشگاه تاریخ شهرستان بابل هستم.

*افتخار رکوردزنی گذشته من متعلق به همه مردم و مسوولان شهرم بود

این نماینده سازمان رکورد ملی ایران در مازندران، ادامه می‌دهد؛ افتخار رکوردزنی گذشته من متعلق به همه مردم و مسوولان شهرم بود که در سایه اتحاد و همدلی در کنار من بودند، اما در حال حاضر چنین اتحادی نیست لذا نباید با چنین شرایطی منتظر رکورد جدید باشیم.

تلاش می‌کنیم هنر آرایشگری تیم ملی داشته و سکاندار تیم ملی شویم، زمانی رکورد زدم که کسی باور نداشت که می‌شود با آرایشگری رکورد، آن هم رکورد جهانی زد، در حالیکه امروز برگزاری مسابقات و اهدا قیچی طلایی است، مجوز برگزاری نخستین دوره مسابقات مقدماتی آرایشگری انتخاباتی کشور را اخذ کردیم که در سال‌های آینده باید استان‌های دیگر نیز انتخاباتی برگزار کنند.

*پذیرش هنرجو از داخل و خارج کشور

جعفری اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۲۰۰ هنرجو ایرانی و در ۲۵ همایش خارجی به عنوان مدرس کوتاهی و امسال نیز بیش از ۷۰ هنرجو ایرانی آموزش دادم، اضافه می‌کند: هنرجویان من از کشور ترکیه، آذربایجان و کشورهای حوزه خلیج فارس هستند که آموزش من حضوری به شکل کارآگاهی برگزار می‌شود.

من پیشنهادات مختلف مالی و شغلی برای حضور در کشورهای مختلف داشتم، من عاشق پرچم کشورم هستم زیرا معتقدم که این پرچم شامل ۸۰ میلیون ایرانی است، من احترام مردم را با هیچ لذتی در دنیا عوض نمی‌کنم لذا اقامت در هیچ کشوری را نمی‌پذیرم.

وی می‌گوید؛ بزرگترین و شیرین‌ترین لحظه زمانی بود که مقام معظم رهبری طی پیامی تبریک اظهار خوشحالی کرد که هر ایرانی به هر بهانه‌ای پرچم کشور را بالا می‌برند، این پرچم آنقدر سنگین است  که مسؤولیت ما را سنگین‌ می‌کند، معتقدم اگر به‌عنوان یک آرایشگر در جایگاه واقعی خودم باشم موفق‌تر هستم، تعدادی فوتبالیست و مجری اقدام به راه‌اندازی آرایشگاه و سالن‌های بزرگ کردند و عده‌ای به بهانه دادن مدارک معتبر خارجی از بی‌اطلاعی مردم سوء استفاده کرده و جیب مردم را خالی می‌کنند.

 

*دکان‌های سودجو را جمع کنید

در حالیکه نهایت باید تخصص و مدارک معتبر را از ما به‌عنوان آموزشگاه فنی و حرفه‌ای دریافت کنند، انتظار داریم متولیان امر این دکان‌های سودجو را جمع کنند، من معتقدم نمی‌توانم کشورم، استانم و شهرم را عوض کنم اما در حرفه خود تخصصی دارم که با آن قادرم روند شغلی نسل جدید را عوض کنیم همانگونه که موفق به برگزاری همایش و مسابقه در این رشته شدیم.

جعفری ادامه می‌دهد؛ معتبرترین مدرک فنی و حرفه‌ای جهان، مدرک فنی و حرفه‌ای ایران است، ورود افراد سودجو غیرحرفه‌ای به اعتبار ایران خدشه وارد کرده و به اصالت ما آسیب زده است متاسفانه امروزه با وجود فعالیت آن‌ها هر ایرانی باید دوباره آزمون بدهد در حالیکه قبلا چنین نبود از سازمان فنی و حرفه‌ای انتظار داریم تدابیری در این خصوص اتخاذ کنند.

*حضور در بیش از ۲۵ همایش خارج از کشور

همه هنرمندان عاشق میهن و پرچم ایران هستند، گوش به فرمان امام خامنه‌ای هستیم و برای کشور خود کارآفرینی می‎کنیم، خوشحالم که در بیش از ۲۵ همایش خارج از کشور به عنوان مدرس هیرکات حضور داشتم، خاطرنشان کرد: دوفرزند هنرمند دارم، دختری ۱۳ ساله که در سن ۱۰ سالگی مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت کرد و نامش به‌عنوان کوچکترین بانوی آرایشگر جهان در رکورد جهانی ثبت شد و پسرم سه سال دارد که کار را با علاقه شروع کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه لوگی قیچی،آب پاش، به نام سید عابد و به رنگ پرچم ایران طراحی و ثبت کردیم و با همین لوگو به هنرجویان خارجی مدرک می‌دهیم، ادامه می‌دهد: درصدد تشکیل تیم ملی آرایشگری ایران با همکاری علی آقاعابدی، اساتید و همه قهرمانان صورت گرفت،

در پیروی از منویات رهبری درصدد هستم به جهان ثابت کنم جوانان این میهن پرچم جمهوری اسلامی را به هر بهانه‌ای در هر رشته و فعالیتی که باشند بر فراز جهان به اهتزاز در خواهند آورد، من به کارم بها می‌دهم، به همه ثابت کردم که مشکلات مالی مانعی برای پیشرفت نیست، می‌خواهم در کشور خودم پیشرفت کنم.

 

 

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۴۰/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بابل رکورد گینس فنی و حرفه ای ادامه می دهد پرچم ایران سریع ترین تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،گزارش مرکز رصد فرهنگی با عنوان "ایران در آینه شاخص‌های جهانی فرهنگ" با تکیه بر داده‌های پیمایشی بین‌المللی منتشر شد.

طبق یافته‌های مرکز ملی رصد فرهنگی کشور نشان می‌دهد: ارزش‌های اخلاقی در ایران در مقایسه با وضع جهانی از جایگاه بالاتری برخوردار است.

بر اساس داده‌های مرکز رصد فرهنگی کشور، دزدی، خودکشی، خشونت خانگی علیه زنان و گرفتن رشوه غیراخلاقی‌ترین رفتار از نگاه مردم ایران است.

در گزارش مرکز رصد فرهنگی کشور، وضع ایران در شاخص‌های مختلف فرهنگی از جمله ارزش‌های اجتماعی، هنجار‌ها و کلیشه‌ها، خوشبختی و رفاه، سرمایه اجتماعی و اعتماد، ارزش‌های اقتصادی، تصور از فساد، مهاجرت، امنیت، دانش و فناوری، ارزش‌های مذهبی و اخلاقی و فرهنگ سیاسی مورد بررسی قرار گرفته است.

بر اساس داده‌ها، ایران جزو ۱۰ کشور اول جهان با کمترین نگرانی نسبت به وقوع جنگ است و از سویی دیگر احساس امنیت در ایران کماکان در مقایسه با میانگین جهانی، وضع مطلوب‌تری دارد.

داده‌های این گزارش علمی نشان می‌دهد در ایران ارزش‌های اخلاقی نیز در مقایسه با وضع جهانی از جایگاه بالاتری برخوردار است و می‌توان جامعه ایران را در مقایسه با دیگر کشور‌ها یک جامعه اخلاقی توصیف کرد.

داده‌های معتبر پیمایش جهانی نشان می‌دهد غیرقابل‌توجیه‌ترین رفتار نزد ایرانیان، دزدی، خودکشی، کتک‌زدن زن از طرف شوهر، گرفتن رشوه و همجنس‌گرایی است و مردم ایران بیش از میانگین جهانی نسبت به این بی‌اخلاقی‌ها موضع منفی دارند.

دیگر خبرها

  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • فشار خون عامل مرگ سالانه ۱۰ میلیون نفر در جهان
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین‌بار در جهان
  • کشف جدیدی در مورد صاعقه برای اولین در جهان
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • (عکس) اهتزاز پرچم ایران در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد