Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام فاطمی‌زاده از ایجاد کارگاه فنی و حرفه‌ای و اشتغالزایی در کانون فاطمه الزهرا (س) اهواز خبر داد و گفت: رایزنی‌های نهایی جهت راه‌اندازی این کارگاه در حال انجام است و این اقدام می‌تواند به ایجاد اشتغال در منطقه کمک کند.

«حجت‌الاسلام سید مجتبی فاطمی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فاطمه الزهرا (س) نقش محوری در فعالیت‌های جهادی و خیرخواهانه مناطق سپیدار، کوی رمضان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ایفا می‌کند و در همین راستا در حال ایجاد یک شبکه خدمت‌رسانی هستیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) اهواز افزود: با بسیاری از گروه‌های جهادی که به صورت خودجوش در سطح منطقه در حال فعالیت هستند جلسات متعددی برپا شده که نتیجه آن ایجاد یک شبکه خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف شد؛ این شبکه همانند یک قرارگاه فعالیت خود را انجام می‌دهد تا کمک‌های نیکوکاران به درستی میان همه نیازمندان توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه ظرفیت‌شناسی از گروه‌های جهادی اولویت اول این قرارگاه خواهد بود اضافه کرد: هر گروهی باید بداند که در چه منطقه و با چه ظرفیت‌هایی در حال فعالیت است از این رو یکی دیگر از اولویت‌های این شبکه بهره‌مندی از ظرفیت مسئولان در رفع مشکلات شهری است.

 

حجت‌الاسلام فاطمی‌زاده با اشاره به اینکه هر منطقه باید به صورت جداگانه نیازسنجی شود تصریح کرد: ما شاهد بودیم که در برخی خیابان‌ها مشکل فاضلاب یا امنیت است که در چنین شرایطی این قرارگاه وظیفه پیگیری و رفع این مهم را برعهده دارد.

 

وی از ایجاد یک کارگاه فنی و حرفه‌ای و اشتغالزایی در این کانون خبر داد و عنوان کرد: در حال رایزنی‌های نهایی جهت راه‌اندازی این کارگاه هستیم و این اقدام می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال زمینه تولید بسیاری از محصولات را فراهم کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) اهواز به ضرورت ایجاد یک بازارچه محلی برای فروش محصولات خانگی اشاره کرد و اذعان داشت: باید محیطی جداگانه تعیین شود تا بانوانی که محصولات خود را به صورت خانگی می‌فروشند ساماندهی شوند، این اقدام می‌تواند به صورت بازارچه‌ها هفتگی ایجاد شود و قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

 

وی در پایان یاد آور شد: چرخه اقتصادی و جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری به همکاری و همراهی همگانی نیازمند است و در این مسیر حمایت مسئولان می‌تواند سرعت راه‌اندازی بسیاری از فعالیت‌های اشتغالزا را افزایش دهد.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارگاه اشتغالزایی کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا س فاطمه الزهرا ایجاد یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد