Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام کرد که این نهاد از آمریکا و کشورهای اروپایی پیشنهاد برای تولید مشترک واکسن کرونای روسی (اسپوتنیک -وی) دریافت کرده است.

خبرگزاری میزان – خبرگزاری دولتی تاس  به نقل از کریل دمیتریف نوشت: در زمان حاضر پیشنهادهایی از آمریکا و برخی کشورهای اروپایی برای ایجاد مراکز مشترک برای تولید واکسن کرونا دریافت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنها سرانجام پی بردند که واکسن ما (واکسن اسپوتنیک-وی ساخته شده در روسیه) چه مزیت هایی دارد.

رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه همچنین به کارزار در غرب برای سیاه نمایی واکسن کرونای روسی اشاره کرد و گفت: اما هیچکس در مورد علت های خطرناک بودن واکسن های دیگر کرونا سخنی نمی گوید.

وی با بیان اینکه شرکت های خصوصی و صندوق های سرمایه گذاری (غربی) به مشارکت در تهیه یا تولید مشترک واکسن کرونا با روسیه علاقه نشان می دهند، اظهار کرد: در زمان حاضر بیشتر از این نمی توانم اطلاعات بدهم اما در دو هفته آینده می توانید انتظار اطلاعیه ای در این مورد باشید.

رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه دیروز اعلام کرد: روسیه تا یکصد میلیون دوز واکسن کرونای روسی (از نوع اسپوتنیک-وی) به کشورهای آمریکای لاتین صادر می کند.

کریل دمیتریف در کنفرانس وبیناری با چند کشور امریکای لاتین گفت: ما دیروز برای ارسال 32 میلیون دوز واکسن کرونا به مکزیک توافق کردیم.

وی افزود: در آینده نزدیک ارسال یکصد میلیون واکسن کرونا به کشورهای آمریکای لاتین را اعلام خواهیم کرد.

رییس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه این را نیز گفت که حداکثر 50 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی به برزیل ارسال می شود.

دمیتریف پیش بینی کرد که در سالهای 2020 و 2021 بیش از یک میلیارد نفر با واکسن روسی اسپوتنیک-وی واکسینه شوند.

 بیشتر بخوانید:  جنگ رسانه‌ای غرب و روسیه بر سر واکسن کرونا  تولید واکسن کرونای روسیه از ماه نوامبر آغاز می‌شود

وی تصریح کرد: بیش از 30 کشور که نصف جمعیت جهان در آن زندگی می کنند، علاقه مند به تهیه واکسن کرونای روسی هستند.

/انتهای پیام/

ایرنا

برچسب ها: کرون روسیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرون روسیه واکسن کرونای روسی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است

پسکوف با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا در امتناع از به رسمیت شناختن نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه، گفت، پارلمان اروپا پر است از تضادهای داخلی و مدت‌هاست که به تولید کننده بیانیه‌های بی حوصله تبدیل شده که اقدامات آن به شدت بر اساس روس هراسی است.

به گزارش ایسنا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در بیانیه خود آورده است: « پارلمان اروپا مدتهاست که موضع روس هراسی شدید و سیستماتیک را اتخاذ کرده است. این اقدامات برخلاف فراخوان اصلی قانونگذاران، یعنی ایجاد و برقراری گفت‌وگو و جست‌وجوی راه های گفت‌وگو است. این پارلمان به ماشینی پر از تضادهای درونی تبدیل شده است که مدام گزاره‌های بی‌رحمانه تولید می‌کند.»

به نقل از خبرگزاری تاس، در قطعنامه پارلمان اروپا که در جلسه عمومی در استراسبورگ تصویب شد، اعضای آن خواستار خودداری از به رسمیت شناختن نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه شدند و آن را غیردموکراتیک خواندند.

دست اندرکاران این سند همچنین به کشورهای عضو اتحادیه اروپا توصیه کردند از آنچه که به عنوان سازمان‌های مستقل جامعه مدنی، رسانه‌های مستقل و مدافعان حقوق بشر توصیف می‌کنند و از مخالفان دموکراتیک روسیه حمایت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پسکوف: پارلمان اروپا «ماشین روس هراسی» است
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • مقام روسی: آمریکا جنگ را انتخاب کرده است
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد