Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینو محرز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه خطر حضور دانش‌آموزان به دلیل شیوع کرونا بالاست، اظهار داشت: مسؤولان تصمیم‌گیرنده چه خوب بود در مورد بازگشایی مدارس صبر می‌کردند.

عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان اینکه هیچ‌گونه تجمعی در این موقعیت توصیه نم‌ شود، ابراز داشت: با توجه به حجم میلیونی مسافرت‌های بعد از کنکور و افزایش تجمعات و اینکه بسیاری از استان‌ها در وضعیت قرمز قرار دارند، به نظر می‌رسد باید در بازگشایی مدارس با صبر و حوصله بیشتری تصمیم‌گیری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هنوز کشور از موج دوم کرونا آزاد نشده است، تصریح کرد: در بیماری‌های عفونی پیشگیری مهمترین اصل است و کرونا هم واکسن و داروی قطعی ندارد پس بهترین راه پیشگیری است تا روند شیوع ویروس قطع شود.

محرز با بیان اینکه کرونا از خردادماه به بعد جهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: سرعت سرایت این ویروس به شدت زیاد شده است و با مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی همچون رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی مکرر دست‌ها را به شدت رعایت کنند.

عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه باید والدین دانش آموزان و انجمن اولیا و مربیان مدارس به شدت بر اعمال دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس نظارت داشته باشند، بیان داشت: یکی از بزرگترین مشکل‌ها این است که اکثر کودکان بدون علامت مبتلا به کرونا می‌شوند و بعد اعضای خانواده‌ها را مبتلا می‌کنند که این سبب می‌شود در صورتی که کوچکترین اهمالی انجام شود شیوع این ویروس شده یابد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌