Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با تأکید بر جمع‌آوری کشت شاهدانه و گراس در سطح استان، بیان کرد: ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست اگر توجه بیشتری به این موضوع داشتند امروز وضعیت استان از نظر کشت این مواد به شکلی دیگر بود. سازمان جهاد کشاورزی استان باید پاسخگوی هرگونه کشت غیرمجاز در مرغداری‌ها و دامداری‌های قزوین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهر حبیبی اظهار کرد: مقابله با مواد مخدر تنها راه ریشه‌کن کردن اعتیاد در جامعه است و باید در این رسالت خطیر همه دستگاه‌های اجرایی ورود پیدا کنند. همچنین در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر باید آحاد جامعه نقش‌آفرین و دغدغه‌مند باشند.

حبیبی با بیان اینکه پدیده مواد مخدر و اعتیاد از جمله مشکلات جامعه است، افزود: پیشگیری از اعتیاد، بسیار مهم است و هر چقدر در این حوزه، وقت و انرژی صرف شود، حوزه‌های دیگر مبارزه با مواد مخدر نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

 وی خاطر نشان کرد: هم اکنون بخش اعظمی از زندانیان، معتادان و سارقان هستند و اگر بتوانیم این دو جرم را در استان کاهش دهیم زندان‌های قزوین به شدت خلوت می‌شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، این مسئول با تأکید بر جمع‌آوری کشت شاهدانه و گراس در سطح استان، بیان کرد: ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست اگر توجه بیشتری به این موضوع داشتند امروز وضعیت استان از نظر کشت این مواد به شکلی دیگر بود.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان باید پاسخگوی هرگونه کشت غیرمجاز در مرغداری‌ها و دامداری‌های قزوین باشد و اگر این کشت در مناطق حفاظت شده انجام شود باید مدیرکل محیط زیست و اگر کشت غیر مجاز شاهدانه در مناطق ملی انجام شود باید مدیرکل منابع طبیعی استان پاسخگو باشند.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه برای واگذاری زمین جهت احداث کمپ ماده ۱۶ انجام شده و با کمک اداره کل مسکن و شهرسازی مکان یابی مناسب در این زمینه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشت غیرمجاز شاهدانه گراس جهاد کشاورزی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ۱۷۵هکتار اراضی کشاورزی چهارباغ آزاد سازی شد
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!