Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران، احمد سعادت اظهار کرد: آیین "شور عاطفه‌ها" با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد در مازندران از ۲۲ شهریور ماه شروع شده و تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد.

وی افزود: اولویت آیین "شور عاطفه‌ها" تامین ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش‌آموزان نیازمند است، امسال به‌دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این برنامه با رعایت پروتکل در پایگاه‌های شهرستان‌ها در ۲۶ و ۲۷ شهریور و همچنین نهم و دهم مهر ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادت با بیان اینکه تمامی دفاتر کمیته امداد در سطح استان آمادگی دریافت کمک‌های مردمی را دارند، خاطرنشان کرد: ۱۸۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌ها از جمله؛ تبلت، گوشی، لوازم‌‌التحریر و پوشاک همکاری می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی در مازندران ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوع‌دوست مازندران در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷ کمک‌های خود را واریز و یا از طریق تلفن همراه با شماره گیری #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

وی عنوان کرد: ۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد سعادت کمک به دانش آموزان نیازمند کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند