Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در واکنش به سازش رژیم آل خلیفه با رژیم اشغالگر قدس بیانیه ای صادر کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی در پی سازش رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد که بدین شرح است:

بسمه تعالی

اقدام حکام سرسپرده بحرین در اعلام برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و خیانت به آرمان فلسطین و چندین دهه مبارزه و تحمل آلام سنگین مردم فلسطین، در حافظه تاریخی ملت مظلوم و ستم کینه این سرزمین و جهان اسلام تا ابد باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاکمان بحرین در خطایی غیرقابل جبران ضربه مهلک دیگری به مشروعیت نداشته خود زده و با پذیرش سازش به دامن رژیم صهیونیستی پناه بردند، غافل از آنکه این اقدام پیش از گذشته مشروعیت آنها را زیر سؤال برده است. آل خلیفه با قربانی کردن آرمان فلسطین به پای دولت آمریکا که تاکنون بیشترین ضربه را به آرمان فلسطین وارد نموده خود را رسماً شریک جنایات رژیم صهیونیستی کرد.

از این پس هرگونه جنایت رژیم اشغالگر در کشتار و قتل کودکان زنان و مردم بی‌دفاع فلسطین علاوه بر کودک‌کشان صهیونیسم، به پای حاکمان منامه و ابوظبی نوشته خواهد شد.

فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدام رژیم آل خلیفه تأکید می‌نماید این قبیل اقدامات خللی در اراده ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی نخواهد گذاشت و مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی جهان اسلام است. رژیم صهیونیستی نزد ملت‌های مسلمان به عنوان رژیمی اشغالگر و جنایتکار منفور خواهد بود.

این هم‌گرایی‌ها سقوط این رژیم جعلی را تأخیر نینداخته، بلکه موجب هم‌گرایی و افزایش انگیزه و اتحاد ملت‌های مسلمان برای محو سریع‌تر آن از نقشه جهان خواهد شد.

واکنش کمیسیون امنیت ملی به عادی شدن روابط بحرین با رژیم صهیونیستیبیانیه سپاه: حاکم جلاد بحرین در انتظار انتقام سخت مجاهدان قدس باشد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اسرائیل اخبار بحرین اخبار فلسطین اسرائیل اخبار بحرین رژیم صهیونیستی آزادی قدس شریف آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم