Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیخانی از ارسال نامه حناچی شهردار تهران به دفتر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این نامه در ارتباط با موضوعات حمل و نقل عمومی از ایشان درخواست کمک شده است. - اخبار اجتماعی -

محمد علیخانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در رابطه با آخرین وضعیت ورود اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اظهار کرد: بر اساس توافقی که با شرکت ایران خودرو دیزل انجام شده قرار است در مجموع 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق آخرین رایزنی‌های صورت گرفته این تعداد اتوبوس به صورت تدریجی وارد چرخه حمل و نقل عمومی خواهند شد که از آخر شهریور ورود اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید آغاز خواهد شد و در یک بازه زمانی مشخص تعداد اشاره شده وارد چرخه حمل و نقل خواهند شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران همچنین از تلاش مدیریت شهری برای اجرای وعده دولت در ارتباط با ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت خبر داد و گفت: دولت وعده داده است 19 هزار اتوبوس برای کل کشور وارد چرخه حمل و نقل عمومی شود که از این تعداد 4 هزار اتوبوس سهم شهر تهران است که متأسفانه تا به امروز وعده دولت محقق نشده است.

علیخانی همچنین از ارسال نامه حناچی شهردار تهران به دفتر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این نامه در ارتباط با موضوعات حمل و نقل عمومی از ایشان درخواست کمک شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال