Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:48:24 GMT

هلدینگ آفتاب در ایستگاه آخرین دفاعیات متهمان

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۵۳۹۸

هلدینگ آفتاب در ایستگاه آخرین دفاعیات متهمان

چهار جلسه قبلی دادگاه رسیدگی به پرونده هلدینگ آفتاب با ١٥ متهم مرداد ماه امسال برگزار شد و امروز (یکشنبه) نیز پنجمین جلسه آن به ریاست قاضی سید هادی منصوری برگزار شد. 

قاضی منصوری در این مراسم با اعلام رسمیت جلسه دادگاه با حضور متهمان، وکلا، نمایندگان حقوقی و قضایی وزارتخانه ها و ادارات مربوطه، کارشناسان رسمی دادگستری، شاکیان، نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و اصحاب رسانه، افزود: این جلسه به صورت علنی و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برای اخذ آخرین دفاعیات متهم برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در چهار جلسه گذشته این دادگاه از پنجم تا هشتم مرداد ماه اتهامات بررسی شد و در جلسات ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه آخرین دفاعیات متهمان توسط آنان یا وکیل حقوقی آنها استماع می‌شود. 

رییس دادگاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکلهای بهداشتی، سقف دفاعیات هر متهم ١٠ دقیقه است و پس از بیان آخرین دفاعیات می‌توانند جلسه را ترک کنند.

قاضی منصوری افزود: متهمان تا ٣١ شهریور ماه فرصت دارند لایحه دفاعیه تکمیلی را ارائه کنند.

وی از نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خواست قبل از دفاعیات متهمان توضیحات خود را ارائه کند.

براساس کیفرخواست صادر شده توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای، اخلال در نظام اقتصادی از طریق فرار مالیاتی، پول‌شویی، مشارکت در جعل مدارک تحصیلی دانشگاه‌های خارجی و مؤسسات آموزش عالی، جعل مهر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مهر تأییده مدارک این وزارتخانه، نشر اکاذیب رایانه‌ای، جعل مهر و علامت شرکت شاکیان خصوصی و مشارکت در جعل رایانه‌ای ۹۹ سایت از اتهامات مطرح شده در این پرونده است.
این پرونده دارای ۱۵ متهم، بیش از ۶ هزار برگ سند در قالب بیش از ۴۰ جلد است.

خبر در حال تکمیل شدن است....

برچسب‌ها دادگستری مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری مشهد دادگستری مشهد اخبار کنکور آخرین دفاعیات دفاعیات متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله

سیدجواد میردوستی اظهار داشت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

به گزارش تسنیم، میردوستی گفت: سه متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.

 

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد. یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!