Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» غلامرضا منتظری با اشاره به جلسه خود با دکتر فواد ایزدی دبیرکل مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها، عنوان کرد: در این نشست ضمن بیان اهداف صلح جویانه این مجمع جهانی عنوان شد که رویکرد مجمع در این مقطع و شرایط حساس حاکم بردنیا، نزدیکتر کردن جوامع مسلمان با تکیه بر مبانی مرصوص اسلام ناب محمدی وترویج روحیه ظلم ستیزی وآزادی خواهی ومقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دراین راستا تاکنون ۱۲۰۰نفر از اساتید مبرز مسلمان در کشورهای اسلامی عضو این مجمع شده‌اند و در این جریان تا کنون سمینارهای گوناگونی درکشورهای مختلف دنیا برگزار شده است.

وی با استناد به اظهارات دبیر کل مجمع اضافه کرد:  نکته قابل توجه در این سمینارها جذب و حضور مشتاقانه بسیاری از اساتید غیر مسلمان دانشگاه‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی بوده است که به دلیل نگاه‌های بشردوستانه و فارغ از هیاهوهای سیاسی بین المللی و صرفا برای حفظ حرمت کرامت انسانی این جریان، با درخواست خود به عضویت این مجمع اسلامی بین‌المللی درآمدند.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تقدیر از فعالیتهای  چشمگیر جهانی مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها، دیپلماسی فرهنگی و صدور اهداف انقلاب را بازخورد مثبت این حرکت علمی جهانی دانسته و پیشنهاد کرد که جهت کمک به گسترش این حرکت عظیم دانشگاهی، مجمع مذکور جلسات منظمی با کمیسیون‌های فرهنگی، امنیت ملی وسیاست خارجی و آموزش وتحقیقات مجلس برگزار کند تا دیپلماسی فرهنگی و دانشگاهی در گستره عظیم‌تر جهانی را شاهد باشیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: غلامرضا منتظری فرهنگیان معلمان مسلمان دانشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌همزمان با بیداری و قیام سراسری دانشجویان جهان علیه جنایت اسرائیل غاصب در کشتار مسلمانان مظلوم غزه، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های قائم شهر صبح امروز به حمایت از دانشجویان آزاده جهان در آمریکا و اروپا برخاستند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه دخترانه حضرت فاطمه (س) فرهنگیان قائم شهر ،با اجتماع در محوطه این دانشگاه ، اقدام وحشیانه دولت‌ها و نیرو‌های امنیتی آمریکا و اروپا ضد قیام انسان دوستانه دانشجویان جهان در حمایت از مظلومان غزه را  محکوم کردند.

خانم دابویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان قائم شهر، قدرشناسی از اقدامات پشیمان کننده حملات پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل و محکومیت حمایت‌های ضد بشری آمریکا و انگلیس و دیگر کشور‌های استکباری از اسرائیل کودک کش را از اهداف برپایی اجتماع امروز اساتید و دانشجویان این دانشگاه عنوان کرد که حمایت قاطع خودرا از قیام جهانی دانشجویان علیه جنایات استکبارجهانی و صهیونیسم بین المللی ابراز داشتند.

همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر ،جنایت اسرائیل غاصب در غزه و سرکوبی دانشجویان آزادیخواه جهان در آمریکا و اروپا توسط دولت‌ها و نیرو‌های امنیتی غربی  را در محیط دانشگاه‌ها ،به شدت محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • دانشگاه پادگان نیست
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد