Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قرار است تا سال آینده ۶ زمین چمن مصنوعی و طبیعی در مناطق مختلف استان اردبیل با هدف توسعه ورزشی در منطقه راه‌اندازی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت فوتبال استان اردبیل صبح امروز باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت فوتبال،‌اعضای مجمع و جمعی از اصحاب رسانه در سالن رضازاده اردبیل برگزار و گزارش عملکرد هیئت فوتبال استان و برنامه‌های پیش‌روی این هیئت ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: در مدت زمانی که سکان‌دار مدیریت اداره ورزش و جوانان استان بودم تمام تلاش خود را برای توسعه فوتبال استان به کار گرفته‌ام و اتفاقات خوبی برای فوتبال اردبیل در راه است.

پاک‌سازی ارتفاعات درکه با همکاری هیئت‌ ورزش‌های همگانی تهراننیکوخصال مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان شدتهران| جزئیات ارائه خدمات ورزشی به کودکان کار

وی افزود: بنده نیز همانند بسیاری از طرفداران فوتبال، پیشکسوتان و بزرگان فوتبال دغدغه‌ام احیای فوتبال استان است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد و قصد این است که مشارکت پیشکسوتان برای توسعه فوتبال دوچندان شود چرا که اگر وحدت و همدلی بزرگان فوتبال نباشد ما مسئولان به تنهایی نمی‌توانیم فوتبال را توسعه دهیم.

وی از راه‌اندازی 6 زمین چمن مصنوعی و طبیعی تا سال آینده در مناطق مختلف استان خبر داد و اضافه کرد: بنده قول می‌دهم زیرساخت‌های لازم را تا سال آینده برای میزبانی از مسابقات فوتبال به نحو اساسی و مطلوب کاملا آماده باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: اراده و همت بزرگان و پیشکسوتان فوتبال استان اردبیل می‌تواند بزرگانی همچون علی دایی را برای رشد و توسعه فوتبال اردبیل ترغیب کند و انتظارم این است در این زمان همگان دست به دست هم داده و به دور از حاشیه و نقدهای غیرکارشناسی در راستای توسعه فوتبال استان همت داشته باشیم.

انوشیروانی از بازسازی ورزشگاه علی دایی و تختی اردبیل خبر داد و اظهار کرد: این دو مجموعه به صورت ویژه ساماندهی شده و در اختیار جامعه فوتبال قرار می‌گیرد.

وی از تلاش‌ها و عملکرد هیئت فوتبال استان اردبیل و رئیس این هیئت قدردانی و عنوان کرد: اقدامات خوب و شایسته‌ای توسط هیئت فوتبال انجام شده که قابل تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما جذب سرمایه‌گذاران خصوصی برای تیم‌داری در فوتبال اردبیل است و تاکنون با سرمایه‌گذاران بزرگی مذاکره و جلسه برگزار کردیم و انتظار می‌رود در روزهای آینده خبر و اتفاق خوبی برای فوتبال استان اردبیل رخ دهد.

انوشیروانی از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل پل هیر در راستای حمایت از تیم‌های ورزشی قدردانی و تصریح کرد: حاضر هستیم زمین چمنی را به مجموعه پل هیر واگذار کنیم تا این مجموعه بتواند با تیم‌داری در رشد و توسعه فوتبال استان سهیم باشد.

انتهای پیام/ 141/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان فوتبال استان اردبیل توسعه فوتبال هیئت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم