Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@13:36:08 GMT

تولید محتواهای آموزشی تحت عنوان خانواده شاد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۶۳۵۶

تولید محتواهای آموزشی تحت عنوان خانواده شاد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان زنجان از تولید محتواهای ارزشمندی تحت عنوان "خانواده شاد"ازطریق کانال شاد درسطح استان زنجان، خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اصغرابراهیمی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان ضمن تاکید بر ایجاد فضای شاد برای خانواده ها اظهارداشت: درشرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، شبکه آموزشی دانش آموز"شاد" وسیله ارتباطی خوبی برای آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم می باشد که از طریق آن علاوه بر آموزش، می توان فرآیند پرورشی و تربیتی دانش آموزان و ایجاد بستر مناسب در فضای خانواده ها را پیگیری نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین رابطه افزود: یکی از بخش های پر مخاطب این شبکه، قسمت مربوط به "اولیا و مربیان" می باشد که برنامه هایی تحت عنوان آموزش خانواده در آن پیش بینی شده است.

ابراهیمی با اشاره به اقدامات اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان در این زمینه اظهار داشت: با همکاری مدرسان آموزش خانواده در استان، به تولید محتواهای ارزشمندی تحت عنوان "خانواده شاد" اقدام نموده ایم  که از روز شنبه مورخ 99/6/22 لغایت 99/6/29 در کانال انجمن اولیا و مربیان در شبکه شاد در اختیار دانش آموزان و خانواده ها قرار می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان اداره کل آموزش و پرورش محتواهای آموزشی خانواده شاد اولیا و مربیان انجمن اولیا تحت عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت