Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما درباره برنامه‌های هفته‌دفاع مقدس، گفت: "جای خالی قرآن" را با موضوع وصیت‌نامه شهدا درنظر گرفته‌ایم و "مصباح" هم هر روز به صورت زنده وارد باغ موزه دفاع‌مقدس می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست هم‎‌افزایی مدیران موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شبکه قرآن و معارف سیما در خصوص انعکاس رسانه‌‎ای هرچه بهتر نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل‌ساله دفاع‌مقدس و مقاومت، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این نشست با بیان اینکه شبکه قرآن از شبکه‌‌های اثربخش و نقاط قوت و افتخار سازمان صداوسیما به شمار می‌رود، اظهارداشت: موزه از ظرفیت‌ها و امکانات بسیار خوبی برای ضبط و تولید برنامه‌های تلویزیونی برخوردار است که سعی شده در طول سه سال گذشته این ظرفیت‌ها و امکانات را در اختیار برنامه‎‌سازان و شبکه‎‌های صداوسیما قرار بدهیم. به نحوی که در طول این مدت بیش از 60 برنامه در این مکان تولید شده است.

وی تصریح کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مدرن‎ترین موزه غرب آسیا است و موزه‌های جدیدی در حال ایجاد و اضافه شدن به این مجموعه بزرگ‌اند. از نظر بازدیدکنندگان نیز، موزه رشد خوبی داشته در حالی که رشد بازدیدکنندگان موزه‎‌ها در سطح کشور 10 درصد بوده است، ما تا پیش از شیوع بیماری کرونا به طور میانیگین با رشد 64 درصدی مواجه بوده‎ایم.

جعفری گفت: امسال چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس است و ما قصد داریم با برنامه‌های گسترده‌ای از جمله برگزاری نمایشگاه ملی دستاوردهای 40 ساله دفاع مقدس و مقاومت، ارزش‌های دفاع مقدس را برای نسل جوان به شکل بهتری، تبیین کنیم.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به تأکید سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر قوی شدن، بر ضرورت قوی شدن در حوزه فرهنگ با محوریت ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد. جواد شیخ اکبری همچنین در این نشست با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، اظهارداشت: ما آمادگی کامل برای همکاری با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در انعکاس رسانه‌ای هرچه بهتر نمایشگاه ملی دستاوردهای 40 ساله دفاع مقدس و مقاومت را داریم و در همین راستا برنامه‌های متنوع و متعددی در این زمینه آماده شده که شاخص‌ترین آن برنامه "مصباح" است که هر روز به صورت زنده از محل موزه و نمایشگاه، پخش خواهد شد.

وی افزود: 110 کلاکت برنامه با موضوع وصیتنامه شهدا درباره قرآن با عنوان "جای خالی قرآن"، مستندهای کوتاه و گزارش روزنه از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس است.

برنامه‌ریزی تلویزیون برای اربعین و دهه آخر صفر/ موکب تلویزیونی ایران برای اربعین راه می‌افتدیادداشت| "سرزده" تلویزیون همه‌چیز داشت جز ناظر!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس رسانه ملی شبکه قرآن تلویزیون هفته دفاع مقدس رسانه ملی شبکه قرآن تلویزیون موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شبکه قرآن و معارف سیما هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی ظهر شنبه در نشست مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌هاس دفاع مقدس سپاه کربلا با تأکید بر تقویت تعامل و هم افزایی بین دو مجموعه اظهار داشت: جهت گیری فعالیت‌های امسال ما با محوریت دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران خواهد بود.

وی همچنین تلاش برای حضور راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و سربازان نیروهای مسلح در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را از اهداف برشمرد و افزود: برای اجرای برنامه‌های سوم خرداد و هفته دفاع مقدس در این مکان برنامه ریزی شود.

سرهنگ سلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات را ظرفیت مهم و مؤثر فرهنگی برای یادمان‌های شهدای گمنام برشمرد و گفت: شهدای گمنام مظلوم‌ترین شهدا هستند و نباید در غربت بمانند.

برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران

سرهنگ پاسدار محمد عباسپور مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلا نیز ضمن ارائه گزارشی از کمیته‌های پژوهش و گنجینه‌ها و المان‌های دفاع مقدس، بر هم افزایی و تعامل بیشتر دو مجموعه تأکید کرد و اظهار داشت: استفاده از هنر و مردمی کردن کنگره‌های شهدا که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران مورد توجه قرار گرفته است.

عباسپور برگزاری مراسم «فصل شیدایی»، نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به میزبانی استان مازندران، ساخت فیلم سینمایی «کالدو» با محوریت حماسه جنگل، شهربازی مقاومت، نصب المان‌های شهدا در وروی‌های استان، ساخت سمفونی شهدای مازندران و احیای تولید نشریه «سبز سرخ» را از جمله اقدامات پیش بینی شده ویژه دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران اعلام کرد.

کد خبر 6089824

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران