Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه اهل سنت استان کرمان گفتند: رژیم صهیونیستی غاصب است و اقدام دولت های امارات و بحرین در به رسمیت شناختن اسرائیل و توافق در عادی سازی روابط با این رژیم خیانت بزرگ به مردم فلسطین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در روزهای گذشته بار دیگر شاهد خیانت حکام سر سپرده آمریکا و رژیم صهیونیستی به سرزمین مظلوم فلسطین بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بر اساس گفته بسیاری از کارشناسان چنانچه امارات و بحرین و امارات گمان می کنند با این اقدام می توانند  آرمان فلسطین و جبهه مقاومت را مورد تعقیب خود قرار دهند این یک اشتباه استراتژیک است، چرا که بحرین و امارات کوچکتر از آن هستند که بخواهند در معادلات منطقه نقش ایفا کنند.

اقدام حکام عرب خیانت به مردم فلسطین است

مولوی عبیدالله شیهکی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه اقدامات حکام عرب درد آور است، گفت: رژیم صهیونیستی غاصب است و اقدام دولت های امارات و بحرین در به رسمیت شناختن اسرائیل خیانت بزرگ به مردم فلسطین است.

امام جمعه اهل سنت نگین کویر فهرج ادامه داد: فلسطین و مسجد الاقصی قبله اول مسلمان جهان اسلام است و در دست کشورهای امارات، بحرین و چند کشور دیگر نیست که در مورد این سرزمین تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه امارات و بحرین حق تصمیم گیری و دخالت در امور فلسطین را ندارند، عنوان کرد: حکام کشورهای عرب خود فروخته به رژیم اسرائیل هستند و آنان بویی از اسلام نبرده اند چرا که با این اقدام به اسلام خیانت کرده اند.

مولوی شهیکی تأکید کرد: توافق عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی مسئله تکان دهنده ای است که قلب تمامی مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است و این دولت ها با این اقدام شرایط خود را خراب کرده اند چرا که موضع اسرائیل نسبت به مردم مظلوم فلسطین مشخص است و ما نیز این اقدام را محکوم می کنیم.

تحریم اسرائیل از سوی امارات و بحرین واجب بود/ اقدام حکام عرب در عادی سازی روابط با اسرائیل نابخردانه و بزدلانه است

مولوی یونس چاهانی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: از تاریخ اسلام تا به امروز مسئله ای که خداوند و پیامبر اکرم(ص)  همواره نسبت به آن هشدار داده و ما را از عواقب آن بر حذر داشته اند، ارتباط با دشمنان اسلام بوده است؛ یهودیت از بدو اسلام تا به الان دشمن اسلام بوده و ضرباتی را نیز بر پیکره اسلام وارد کرده است.

امام جمعه اهل سنت رمشک قلعه گنج با بیان اینکه یهودیان امروز به نام اسرائیل و صهیونیسم بین الملل هستند، عنوان کرد: آنان در ابتدای اسلام به پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت علیه السلام و مسلمانان ضرباتی را وارد کردند که این اقدامات هیچگاه از اذهان مسلمانان پاک نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه اسلام حاکمیت برتر دارد، تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) شاکله اسلام را در مدینه منوره بنا کردند و در این عرصه یهودیان سست و ضعیف شدند و در مقابله با مسلمانان شکست خوردند.

مولوی چاهانی با اشاره به اینکه در ابتدا یهودیان و مسیحیان با هم دشمن بودند، اما به منظور مقابله با مسلمانان و غصب سرزمین های اسلامی با یکدیگر متحد شدند و در برابر مسلمانان ایستادند، ابراز کرد: در سرزمین فلسطین پس از سال ها مجاهدت جبهه مقاومت، حماس، حزب الله و جهاد اسلامی تشکیل قدرت داده و در برابر اسرائیل ایستاده اند.

امام جمعه اهل سنت رمشک قلعه گنج با تأکید بر اینکه  آمریکا و اسرائیل نتوانسته اند نقشه های خود را در فلسطین عملیاتی کنند، بیان کرد: هر مسلمانی به دلیل ذات ظالمانه اسرائیل و اقدامات آنان علیه ملت مظلوم فلسطین نسبت به رژیم سفاک صهیونیستی تنفر دارد.

وی با بیان اینکه حکام عرب به دلیل ناتوانی و بزدلی در بازی آمریکایی ها قرار گرفته اند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که حمایت قاطع از جبهه مقاومت در برابر نقشه های اسرائیل و آمریکا دارد و همان گونه که این دولت ها تاکنون نتوانسته اند معامله قرن را عملیاتی کنند.

مولوی چاهانی گفت: آمریکا و اسرائیل با مطرح کردن عادی سازی روابط با کشورهای امارات و بحرین در تلاشند تا رژیم غاصب صهیونیستی بتواند در کشورهای اسلامی ورود کند؛ این در حالی است  که احساسات اسرائیل ستیزی و مقاومت زیستی در بین جوامع اسلامی به برکت وجود مجاهدان اسلام زنده است.

امام جمعه اهل سنت رمشک قلعه گنج تأکید کرد: از حکام عرب امارات و بحرین انتظار این بود که در خصوص توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سکوت کنند و با سیاست های آمریکایی همکاری نمی کردند و حتی بر آنها واجب بود که اسرائیل را تحریم کنند نه آنکه دست همکاری به آنها بدهند.

وی تصریح کرد: متأسفانه امارات و بحرین در یک حرکت بسیار نابخردانه و بزدلانه در جهت همکاری با آمریکا و اسرائیل در راستای تضعیف مردم مظلوم فلسطین دست همکاری با آنان داده اند.

مولوی چاهانی با اشاره به محکومیت اقدام امارات و بحرین در عادی سازی روابط با اسرائیل توسط مسلمانان جهان اسلام اظهار کرد: حکام عرب در راستای نابودی سرزمین های اشغالی و فلسطین در حال فعالیت و برنامه ریزی هستند و خداوند نیز نقشه های انان را نقش بر آب خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت رمشک قلعه گنج ابراز کرد: اهل سنت این حرکت مذبوحانه و بزدلانه را به شدت محکوم می کنند و ان شاالله جبهه مقاومت در آینده نزدیک پیروز خواهد شد و اجازه نخواهند داد نقشه حکام عرب محقق شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مردم فلسطین عادی سازی روابط امارات و بحرین رژیم صهیونیستی مظلوم فلسطین جبهه مقاومت حکام عرب دولت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که ایالات متحده بعد از اعمال فشارها توسط اسرائیل، نظر خود یا رویکردش را تغییر داده است و تحریم‌هایی را علیه گردان نیتسح یهودا إعمال نخواهد کرد.

این روزنامه نوشت که با وجود نقض حقوق بشر؛ اما دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تصمیم گرفته است تحریم‌هایی را بر این گردان نظامی اسرائیلی اعمال نکند.

این روزنامه افزود، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا وعده داده است اطلاعاتی در خصوص گام‌های اتخاذ شده پیرامون نقض حقوق بشر ارائه شود. همچنین اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی با کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا در این خصوص تماس گرفت و تلاش کرد که او را به سمت تغییر این تصمیم سوق دهد.

هفته گذشته پایگاه خبری اکسیوس به نقل از سه مقام آمریکایی که نامشان را فاش نکرد، گزارش داد: واشنگتن بزودی گردان نیتسح یهودا وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی را به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری، تحریم می‌کند.

اکسیوس افزود این اولین باری است که آمریکا یک یگان نظامی اسرائیل را تحریم می‌کند و بزودی تحریم این گردان (افراطی ) از سوی آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا اعلام می‌شود.

آکسیوس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که تحریم‌ها مانع از دریافت هر نوع کمک یا آموزش نظامی به این گردان و اعضای آن می‌شود.

گردان نیتسح یهودا در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک یگان ویژه برای سربازان فوق ارتدوکس یهودی تشکیل شد.

آکسیوس افزود که این گردان مستقر در کرانه باختری «به مرکز جذب بسیاری از جوانان شهرک‌نشین راست‌گرای افراطی» که در هیچ گردان دیگر ارتش رژیم اسرائیل دیگری پذیرفته نشده‌اند، تبدیل شده است.

انتشار این گزارش در وبستیات اکسیوس خشم و انتقاد دولت اسرائیل را براگیخت.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل با انتشار پیامی در شبکه اکس (توییتر سابق) نوشت: «علیه ارتش اسرائیل نباید هیچگونه تحریمی تصویب و اعمال شود!» او افزود که دولتش از تمام راه‌ها برای مقابله با چنین اقدامی استفاده خواهد کرد.

بنی گانتس، عضو کابینه جنگ اسرائیل نیز تصریح کرد، «إعمال تحریم علیه این یگان تصمیم خطرناکی بوده و پیامی نادرست به دشمنان ما در این دوران جنگ خواهد بود».

در چند سال گذشته تصاویر زیادی از جنایت سربازان گردان نیتسح یهودا علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری اشغالی منتشر شده است.

کد خبر 847259 منبع: شفقنا برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل خبر ویژه تحریم جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر