Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@06:23:47 GMT

فاروج شهر هوشمند می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۶۹۲۰

فاروج شهر هوشمند می شود

بجنورد-سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از انتخاب شهر فاروج برای اجرای طرح شهر هوشمند در استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محسن محمدی در نشستی با محوریت بررسی اجرای طرح شهر هوشمند در شهر فاروج، گفت: با توجه به زیرساخت های موجود به لحاظ فیبر نوری در فاروج این شهر پتانسیل بیشتری نسبت به سایر شهرهای استان برای تبدیل شدن به شهر هوشمند دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به داشتن برنامه عملیاتی زمان بندی شده برای اجرای طرح شهر هوشمند در استان تاکید کرد و افزود: باید در گام نخست شهرداری ها الکترونیکی شوند و خدمات خود را از بستر الکترونیکی ارائه دهند تا تردد مردم به شهرداری ها کم شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تکمیل خدمات در حوزه دولت الکترونیک را گام دوم برای اجرای طرح شهر هوشمند عنوان کرد و گفت: در ادامه باید با پیشنهاد مشاور طرح به سمت بسترسازی اجرای طرح شهر هوشمند در فاروج برویم.

محمدی افزود: فاروج به خوبی از ظرفیت از جاده آسیایی و تردد مسافران و زائران استفاده می کند و با توجه به اقتصاد خوب این شهر می تواند اجرای طرح شهر هوشمند در آن موثر باشد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهر هوشمند فاروج اجرای طرح شهر هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در دیدار مسئول امور بانوان نظام مسائل کشور گفت: متاسفانه در گذشته مسائل اصلی بانوان جامعه به کنار گذاشته می‌شد و موضوعاتی مطرح می‌شد که در اولویت این جامعه نبود، اما اکنون با تدوین سند تحول حوزه بانوان و خانواده موضوعات و مسائل اصلی بانوان شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات حوزه بانوان باید از از تمامی ظرفیت‌های اجرایی و علمی کشور استفاده کرد و با بهره گیری از هیات‌های اندیشه ورز مردمی به دنبال راهکار‌های عملی و میدانی باشیم.

علیخانی با بیان اینکه برای رصد و بررسی مسائل حوزه بانوان باید از ظرفیت نیرو‌های متخصص با تجربه کاری بهره‌مند شد، ادامه داد: بانوانی که در حوزه‌های مختلف دارای تجربه و تخصص هستند باید در راس برنامه ریزی و تصمیم سازی حوزه بانوان و خانواده قرار گیرند.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، آموزش مهارت‌های زندگی از نوجوانی تا چند سال اول پس از ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند به توانمندی افراد در جامعه کمک کرده و زندگی مشترک زوجین را از آسیب مصون دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است