Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، مدیرکلتعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در دیدار با تعاونگران استان گفت: استان مازندران دارایظرفیت‌های زیادی است که تعاون به عنوان مردمی‌ترین بخش اقتصاد بستر مناسبیبرای اشتغالزایی و تحقق عدالت اجتماعی است که باید از این ظرفیت استفادهکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کامران اصغری تصریح کرد: سخنان اخیر مقاممعظم رهبری درباره بخش تعاون نشان از اهمیت بالای این حوزه در سطح کشوردارد و باید برای رشد سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور با کمک مسئولین، مردم وبخش تعاون بیش از پیش تلاش کرد.
اصغری ازراه‌اندازی سامانه‌های شفافیت مانند سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی کشور،سامانه شفافیت صندوق سرمایه‌گذاری تعاون، سامانه شفافیت صندوق بازنشستگیکشوری، سامانه شفافیت بهزیستی و سامانه دریافت گزارش بر خط دریافت‌کنندگانتسهیلات اشتغال پایدار روستایی خبر داد.
آیت‌اللهمحمدباقر محمدی‌لائینی در این دیدارخواستار توجه بیشتر مسئولان و مدیران به مشکلات معیشتی مردم شد و اظهارکرد:در قانون اساسی بهتعاونی‌ها توجه شده است و در سال جهش تولید تعاونی ها نقش مهمی در ایجاد اشتغالزایی دارند.
محمدی‌لائینی با اشاره به نقش تعاونی‌ها برای اشتغالزایی در جامعه، خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها در استان باید تقویت و توسعه یابند.
ویبا تاکید بر اینکه مسولان باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار برای افرادجویای کار باشند، اظهار کرد: اولویت باید ایجاد اشتغال پایدار باشد.
محمدی‌لائینیتصریح کرد: در حوزه مشاغل خرد و خانگی در صدور مجوزها توسط دستگاه‌هایاجرایی تسهیل شود و نسبت به طرح‌های بزرگ باید تفاوت داشته باشد.
سیدعلاءالدین ربیعی رئیس اتاق تعاون مازندران نیز گفت: اصول فرهنگ کار باهدفایجاد اشتغال پایدار و استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی در جامعهنیازمند توجه و ترویج است.
وی افزود: طبق واگذاری های صورت گرفته اتاق تعاونمازندران بحث داوری و حل اختلاف حقوقی بین تعاونی ها را به بهترین نحوانجام می دهد.
ربیعی خاطرنشان کرد: رابطه و تعامل بین اتاق تعاون،اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران و بانک توسعه تعاون مانند یکروح در چند جسم است و این مهم موجب موفقیت بخش تعاون مازندران در سطح کشوراست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اشتغال پایدار بخش تعاون تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته

ایسنا/همدان استاندار همدان از تحقق ۱۱۸ درصدی اشتغال سال گذشته این استان خبر داد و گفت: زیرساخت‌های خوبی در سال گذشته در حوزه‌های مختلف خدماتی،شهرک‌های صنعتی، فرهنگی، اجتماعی و میراث فرهنگی با تلاش همه دست‌اندرکاران در استان انجام گرفته که این خدمات آنان قابل تقدیر است‌.

علیرضا قاسمی‌فرزاد پنجشنبه ۶ اردیبهشت در یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان که به مناسبت هفته کاروکارگر در ️مجتمع فولاد ویان کبودراهنگ برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردمی» با برنامه‌ریزی‌های لازم که انجام گرفته است تلاش داریم شعار سال را در استان به نحو احسن اجرایی و عملیاتی کنیم‌.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان منشا خیر برای هر منطقه هستند،خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان علاوه بر فعالیت در عرصه تولید و ایجاد اشتغال و حمایت از کارگر، با انجام شایسته مسئولیت‌های اجتماعی خود از نقش ارزنده‌ای در توسعه و آبادانی هر منطقه برخوردارند.ند.

قاسمی فرزاد در ادامه با اشاره به شهدای و کارگر و هفته کار و کارگر خاطرنشان کرد: امروز اقتدار، سربلندی، عزت خود و کشور را مرهون شهدا هستیم، شهدا با ایثار و شهادت و فداکاری همه هستی و سرمایه خود را در راه خدا هدیه کردند.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین انسانهای عصر و نسل ما بودند و دیگر این شهدا تکرار نخواهند شد،گفت: باید قدر کارگران را بدانیم چرا که کارگران روح تولید بوده و به تولید هویت می بخشند.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به عملیات وعده صادق تصریح کرد:عملیات وعده صادق تمام فرمول و آن ساختار موازنه نظامی دشمنان را در دنیا برهم ریخت، اسرائیل که مستحضر به حمایت ناتو و بویژه آمریکا و انگلیس و دیگر هم‌پیمانان خود بود همواره تصورش بر این بود که قدرت نفوذ ناپذیر منطقه و دنیا به شمار می‌رود، اما عملیات وعده صادق که ترکیبی از تاکتیک و استراتژیک بود آن هیمنه پوشالی آنان را بر هم شکست.

وی تصریح کرد: اسرائیل قصد بر آن داشت تا با ترفند خود در منطقه جنگ ایجاد کند، اما عملیات وعده صادق و پیام آن به دنیا موجب شد تا اربابی اسرائیل چنین اجازه‌ای را به اسرائیل ندهند، چرا که می‌دانستند به طور قطع انتهای این جنگ، شکست مفتضحانه‌تر اسرائیل خواهد بود.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود