Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سعید نمکی در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه‌ها با بیان این که رئیس‌جمهور مشتاقانه می‌خواستند در جمع دانشگاهیان باشند، گفت: اما فشارهای ما برای رعایت پروتکل‌های سختگیرانه برای ایشان و حفاظت جان مقامات اول کشور اقتضا می‌کرد که امروز در این جمع حاضر نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی ضمن تقدیر از مقام معظم رهبری و رئیس جمهور برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: امروز به شکل نمادین روز بازگشایی دانشگاه‌های غیرعلوم پزشکی است؛ اما بیش از هفت ماه است که همکاران ما بی‌وقفه در رشته‌های مختلف پزشکی، مامایی و علوم آزمایشگاهی در کنار مردم برای مدیریت کرونا تلاش می‌کنند.

وی افزود: در ایامی که دانشگاه‌ها تعطیل بود استاد بزرگ حوزه علوم پزشکی تلاششان را بیش از پیش کردند و گفتند می‌خواهیم به دانشجویان آموزش دهیم که در شرایط سخت نباید کار متوقف شود.

وزیر بهداشت با اشاره به این که در این ایام سخت هیج رئیس دانشگاه علوم پزشکی یک روز با خانواده‌اش در روز تعطیل وقت‌گذرانی نکرد، گفت: به همین دلیل با امکانات اندک توانستیم حماسه‌ای خلق کنیم که در دنیا زبانزد خاص و عام شویم‌.

نمکی با اشاره به تلاش‌های کادر سلامت کشور برای بهبودی مردم و رهایی از شرایط سخت کرونا، افزود: در این ایام هیچ بیماری پشت در بیمارستان نماند و این سربازان نظام سلامت بودند که این بار را بر دوش کشیدند.

وی اظهار کرد: من به عنوان وزیر بهداشت داغ سوزان از دست دادن این تلاشگران عرصه سلامت را بر سینه دارم.

وزیر بهداشت با تقدیر از پزشکان، استادان و دانشجویان علوم پزشکی کشور برای تلاش‌های بی‌وقفه در راه خدمت به کشور عنوان کرد: دانشجویان ما با لباس سفید پزشکی مانند احرام به دیدار کعبه عشق می‌روند.

وی در پایان از استادان مجرب که می‌توانند در این عرصه کمک کنند، تقاضای همکاری کرد و گفت: جنبه‌های پزشکی و روانپزشکی در جای خود اما جنبه‌های علوم اجتماعی، مسائل زیست محیطی و روانشناسی هم اهمیت بسیاری دارند و در این زمینه به کمک متخصصان نیازمندیم.

انتهای پیام/

31 / 320 سعید نمکی وزیر بهداشت رئیس‌جمهور مراسم آغاز سال تحصیلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سعید نمکی وزیر بهداشت رئیس جمهور مراسم آغاز سال تحصیلی وزیر بهداشت علوم پزشکی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور

زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گفته هاشمی قرار است در این مراسم 230 میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

همچنین قرار است فردا (پنج‌شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور روسای فدراسیون‌ها پیرامون مراسم تجلیل از مدال‌آوران برگزار شود و آخرین هماهنگی‌ها درخصوص این مراسم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد