Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:52:42 GMT

و بالاخره، لبخند مسی بعد از 30 روز (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۷۳۰۶

و بالاخره، لبخند مسی بعد از 30 روز (عکس)

لیونل مسی دیشب در دیدار دوستانه بارسلونا مقابل خیمناستیک، یک نیمه به میدان رفت تا برای اولین بار بعد از جنجال ناشی از درخواست جدایی اش با پیراهن بارسا دیده شود.

به گزارش "ورزش سه"، در سال هایی که لیونل مسی عضو بارسلونا بود، همیشه باشگاه های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او بودند اما هیچ وقت احتمال جدایی او از این باشگاه به اندازه تابستان امسال افزایش پیدا نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اختلاف او با مدیران باشگاه و سرمربی جدید، رونالد کومان، باعث شد تا تصمیم به جدایی از بارسا بگیرد و حتی به طور رسمی این درخواست را مطرح کرد اما در نهایت به دلیل مخالفت بارسا و پیچیده شدن ماجرا، تصمیم گرفت حداقل تا تابستان آینده در نوکمپ بماند.

 

بسیاری از هواداران آبی و اناری ها نگران بودند که در صورت جدایی مسی، شکست 8-2 مقابل بایرن، آخرین بازی او با پیراهن بارسا باشد اما این اتفاق رخ نداد و او دیشب مقابل خیمناستیک، بار دیگر با پیراهن و بازوبند کاپیتانی کاتالان ها دیده شد.

 

هرچند او در حضور یک نیمه ای اش نتوانست گلی بزند و حتی پشت ضربه پنالتی ای که منجر به گل دوم این شد نیز نایستاد و این آنتوان گریزمان بود که آن را تبدیل به گل کرد.

 

گل اول بارسا در دیدار دیشب را هم عثمان دمبله در دقیقه 6 زد و فیلیپ کوتینیو هم در دقیقه 51 از روی نقطه پنالتی، زننده گل سوم بود. بونیا هم در دقیقه 31 تنها گل خیمناستیک را زد تا بازی با نتیجه 3-1 به پایان برسد.

 

 

 

 

 

 

از زمان شکست تحقیرآمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در چمپیونزلیگ لیونل مسی در معدود دفعاتی که در ملا عام دیده شد همیشه با صورتی عبوس در قاب تصویرها ثبت شده بود اما دیشب او سرانجام بعد از گذشت 30 روز درحالیکه با پیراهن بارسلونا لبخند به لب داشت دیده شد.

 

آنچه دوران تلخ مسی در هفته های گذشته را تلخ تر کرده بود ماجرای احتمال جدایی اش از بلوگرانا بود. بوروفکسی که مسی برای باشگاه بارسلونا ارسال کرد و در آن خواهان استفاده از بند معروف قراردادش برای جدا شدن رایگان شده بود مسلما در تاریخ بارسلونا به عنوان یکی از ناراحت کننده ترین روزها ثبت خواهد شد.

 

در نهایت و بعد از روزها کش و قوس و تنش که هواداران بارسلونا را به شدت ناراحت کرده بود مسی در مقابل خبرنگار گل نشست و اعلام کرد چون تمایلی به کشاندن باشگاهش به دادگاه ندارد فعلا در نوکمپ ماندگار خواهد بود. از آن شب به بعد تصاویر جسته گریخته ای از مسی منتشر شده بود ولی دیشب هواداران ابرستاره آرژانتینی بالاخره توانستند ستاره محبوب شان را یک بار دیگر با پیراهن بارسلونا و در شرایط مسابقه بینند؛ لبخند مسی هم مسلما رضایت آنهارا هر چه کامل تر کرد.

 

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار رئال مادرید مقابل رئال ‏سوسیداد که به میزبانی سوسیداد در ورزشگاه رئال‌ آره‌نا برگزار می‌شد ‏با گلی که آردا گولر به ثمر رساند با برتری یک گله شاگردان آنچلوتی به ‏پایان رسید.‏

مودریچ در سمت چپ میدان و درحالیکه چسبیده به خط طولی ‌‏حرکت می‌کرد صاحب توپ شد. او توپ را کمی عقب‌تر به شوامنی ‌‏داد. ستاره فرانسوی رئال با یک پاس قطری دقیق و تماشایی آغازگر ‌‏حرکت منجر به گل رئال شد. ‏

توپ او سمت راست محوطه جریمه سوسیداد به کارواخال رسید که ‌‏جلو کشیده بود. دنی کارواخال با دقت و اعتماد به نفسی مثال‌زدنی ‌‏پاس بلند شوامنی را با بغل پا و به صورت تک‌ضرب در عرض محوطه ‌‏جریمه سوسیداد فرستاد. توپ از مقابل دو مدافع سوسیداد گذشت ‌‏و به آردا گولر رسید تا او با یک بغل پای فنی و دقیق دروازه حریف را ‌‏باز کرده و دومین گلش با پیراهن رئال را به ثمر برساند. 

ویدئو: 331146

گولر امشب درحالی دومین گل خود را به ثمر رساند که اولین گل خود ‏با پیراهن رئال را روز 10 مارس مقابل سلتاویگو زده بود. او از زمان ‏رئالی شدن با پیراهن این تیم مقابل اتلتیکو مادرید، لاس پالماس، ‏خیرونا، رایو وایه‌کانو، سلتاویگو، اوساسونا و سوسیداد به میدان رفته ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد