Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات گفت: بیشتر بحث‌ها در میان اصلاح‌طلبان بر سر این است که همین نهادهای هماهنگ‌کننده موجود باقی بمانند اما اصلاحاتی در آن صورت گیرد تا بهبود پیدا کند.

«علی باقری»، عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، درباره مطرح شدن بحث مستقر شدن یک نهاد هماهنگ کننده انتخابات به جای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان از سوی حزب کارگزاران به خبرنگار سیاسی برنا گفت: بنده در این باره اطلاعی ندارم و اگر آقای مرعشی این خبر را داده‌اند یقینا مطلع هستند و ما بی‌اطلاعیم چراکه به هر حال اصلا‌ح‌طلبان دو نهاد هماهنگ کننده بالادستی از گذشته داشتند؛ شورای هماهنگی اصلاحات و شورای عالی سیاستگذاری همچنان وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهره سیاسی اصلاح‌طلب افزود: حال اینکه به اقتضا شرایط جدید و استفاده از تجارب گذشته باید تغییراتی در وضعیت این دو شورا به وجود آید تا کارآمد تر شوند و بتوانند انتقاداتی که به آن‌ها وارد می‌شد را برطرف کنند، این امر مسلمی است و به نظر می‌رسد که کسی هم از بین احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب درباره آن، نظر منفی نداشته باشد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات ادامه داد: منتهی اینکه یک نهاد جدیدی در کنار یا به جای این دو نهاد بخواهد شکل بگیرد و جایگزین اینها شود اطلاعی در این خصوص ندارم. صحبت خاصی هم نشده و بیشتر بحث‌ها بر سر این است که همین نهادهای موجود باقی بماند اما اصلاحاتی، در آن صورت گیرد تا بهبود پیدا کند و در نتیجه مجموعه جریان اصلاحات را نمایندگی کند. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح طلبان هماهنگ کننده اصلاح طلبان شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد
  • ماده واحده «اصلاح ماده 4 آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی»
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد