Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:37:05 GMT

برپایی سمپوزیوم مجسمه‌سازی «هفت سنگ» در کیش

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۹۱۲۳

برپایی سمپوزیوم مجسمه‌سازی «هفت سنگ» در کیش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی این رویداد، سمپوزیوم مجسمه‌سازی «هفت سنگ» ۲۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه در کیش برگزار می‌شود. در این رویداد، ۷ نفر از مجسمه سازان برگزیده از سراسر کشور شرکت خواهند داشت.

شهریار رضایی، مرتضی شعبانی، مهدی سلحشور، حمید محمد حسین، مرتضی محسنی، حسین کهفی و علی امینی فر، ۷ هنرمند مجسمه‌ساز هستند که قرار است آثارشان در این سمپوزیوم به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین رویداد مجسمه سازی پس از رویداد مجسمه و طبیعت است که از سال گذشته در کیش توسط شرکت عمران، آب و خدمات کیش برگزار می‌شود.

ابولفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش درباره این رویداد گفت: توجه به منظر شهری با اتکا به هنرهای تجسمی در همه شهرها و به خصوص شهرهای گردشگری مثل کیش امری بسیار فراتر از صرف زیباسازی است و این تلاشی خواهد بود در راستای ارتقای سواد بصری و ایجاد ارزش‌افزوده گردشگری که خود هویت بخش است.

وی در پایان بیان کرد: در همین راستا و با چنین دغدغه‌هایی است که ما در شرکت عمران، آب و خدمات جزیره کیش اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای رویدادهای متنوعی در حوزه مجسمه سازی کرده‌ایم و سمپوزیوم «هفت سنگ» در کنار احداث باغ مجسمه و دیگر رویدادها گامی برای نیل به شهری شاد، زیبا و فرهنگی‌ است. کیش به دلیل موقعیت خاص گردشگری باید در منظر خود تبدیل به نمایشگاهی از هنر و فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد و طراحی و اجرای چنین رویدادهایی می‌تواند این جزیره زیبا را به قطبی در این خصوص تبدیل کند.

کد خبر 5022637

منبع: مهر

کلیدواژه: سمپوزیوم مجسمه سازی مجسمه سازی مرتضی شعبانی علی امینی مهدی سلحشور تئاتر ایران فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی محرم 99 ویروس کرونا فیلم سینمایی جشنواره فیلم ونیز موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما تئاتر شهر مجید مجیدی رادیو نمایش سریال ایرانی مجسمه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • (ویدئو) مجسمه‌های الهام گرفته از طبیعت
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود